theafranord Skrevet 25. september 2007 #1 Skrevet 25. september 2007 Jeg drar dit sammen med jobben på torsdag, gleder meg veldig. Er i uke 16 nå å regner med at alt skal gå bra. Blir jo ikke noe vin-drikking på meg:-( men men. Vi skal ta spa å kose oss mye. Noen som har vært der?? Noe å anbefale som vi må se og oppleve?? Takknemlig for svar.
theafranord Skrevet 25. september 2007 Forfatter #2 Skrevet 25. september 2007 Ingen som har vært der???
♥♥mortil4♥♥ Skrevet 25. september 2007 #3 Skrevet 25. september 2007 Vi var der for 1 år siden En fin by - masse flotte bygninger. Deilig å bare gå gatelangs å titte. Hørtes deilig ut med spa da ...mmmm.. Kos deg, og god tur!
<3 2008 <3 2012 <3 Skrevet 25. september 2007 #4 Skrevet 25. september 2007 Feiret nyttårsaften der Vi dro på spa i Jurmala, det var UTROLIG deilig!!! Og billig også Kostet ca. 200 NOK for 80 min. antistress massasje. ANBEFALES :0)
theafranord Skrevet 25. september 2007 Forfatter #5 Skrevet 25. september 2007 Tusen takk.... Og takk for svar.... :-)
loppelaura Skrevet 25. september 2007 #6 Skrevet 25. september 2007 Var i Riga for 1,5 år sien ,svigerinnen min er fra latvia, byen er fantastisk å latvisk mat den må du prøve, det er en resturant som har tradisjonell latvisk mat å den er helt fantastisk! Flott bygg også, fine handlesenter og billig på apotek!!!! Kos deg masse!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå