Gå til innhold

Riga. Noen som har vært der??


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg drar dit sammen med jobben på torsdag, gleder meg veldig.

Er i uke 16 nå å regner med at alt skal gå bra.

Blir jo ikke noe vin-drikking på meg:-( men men.

 

Vi skal ta spa å kose oss mye.

 

Noen som har vært der?? Noe å anbefale som vi må se og oppleve??

 

Takknemlig for svar.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingen som har vært der???

Skrevet

Vi var der for 1 år siden :)

En fin by - masse flotte bygninger. Deilig å bare gå gatelangs å titte.

Hørtes deilig ut med spa da ...mmmm..

 

Kos deg, og god tur!

Skrevet

Feiret nyttårsaften der :) Vi dro på spa i Jurmala, det var UTROLIG deilig!!! Og billig også :) Kostet ca. 200 NOK for 80 min. antistress massasje. ANBEFALES :0)

Skrevet

Tusen takk....

 

Og takk for svar.... :-)

Skrevet

Var i Riga for 1,5 år sien ,svigerinnen min er fra latvia, byen er fantastisk å latvisk mat den må du prøve, det er en resturant som har tradisjonell latvisk mat å den er helt fantastisk! Flott bygg også, fine handlesenter og billig på apotek!!!! Kos deg masse!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...