Gjest Skrevet 25. september 2007 #1 Skrevet 25. september 2007 Jeg hadde vært i stallen i går kveld og dro rett på butikken. Tusler rundt på kiwi og finner det jeg skal ha. Så kommer det ei dame bort til meg og sier:" Du kunne ha vaska deg før du dro på butikken da!" Hva i svarte f? Jeg bor på bygda, har vært i stallen. So what? Det er ei jente til her som har vært ute på hest.... Men hun er jo sprangrytter, men det lukter vel ikke mindre hest av hu enn meg.. Fisefine kjerring.. Dessuten var jeg rein på finga, så slapp av! Jeg ble så perpleks at jeg ikke fikk svart henne, men hvis jeg hadde tenkt meg om litt så hadde jeg vel kommet på en lur kommentar å slenge tilbake!
Helnøtt med spire:) Skrevet 25. september 2007 #2 Skrevet 25. september 2007 Nei? off, du kjente henne ikke heller? Uansett, frekt ja! Alle de gangene jeg har løpt fra trening til butikk å sikkert ikke lukta så godt. Du skulle ha svart henne!
Gjest Skrevet 25. september 2007 #3 Skrevet 25. september 2007 Hva i alle dager?? jeg hadde ledd henne opp i ansiktet og bare snudd ryggen til . jeg har vært i butikken maaaaange ganger etter at jeg har vært i stallen og ingen har kommentert det. hahaha.. ikke bry deg om det.
Gjest Skrevet 25. september 2007 #4 Skrevet 25. september 2007 Ikke sant! Nei, jeg kjenner henne ikke! Så det var ikke noen spøk heller liksom... Jeg driter i det, men fatter ikke at folk kan være så frekke. Får forresten svar så det holder på småtroll 0-1 år om at SELVFØLGELIG burde jeg skiftet, og nesten også dusjet før jeg drar på butikken kl 21 om kvelden etter stallen
Milli Vanilli Skrevet 25. september 2007 #5 Skrevet 25. september 2007 Dette er ikke ment for å være frekk, altså, og argumentet som ble brukt om at det luktet var vel ikke det verste. Meeen det er noen som er ganske allergiske og som faktisk "kan gå i bakken" dersom de står attmed en som har vært og ridd på hester. Kjenner en selv som er så allergisk. Han synes det er veldig slitsomt og faktisk aldri vite om det går greit å gå i butikken, han reagerer sterkest på hest/gris, men merker også dersom noen har hunder og katter, men reagerer mildere på det.
meg & to små vampyrer Skrevet 25. september 2007 #6 Skrevet 25. september 2007 Ha ha ha:) Ha man ikke tid, så har man ikke tid. Du skulle bare gnidd litt hestelukt på henne:) muhahhaha!
Helnøtt med spire:) Skrevet 25. september 2007 #7 Skrevet 25. september 2007 Ååå? haha, godt vi ikke er like. Herremin som folk skal bry seg! Ikke bry deg om den dama.
Gjest Skrevet 25. september 2007 #8 Skrevet 25. september 2007 Jeg reagerer på røyk og parfymelukt, og må ta allergitabletter etter å ha stått bak en som har røyka eller hatt veldig mye parfyme på seg.. Men jeg kan ikke slutte å dra på butikken selv om det! Jeg gidder ikke dra hjem for å skifte, for SÅ å dra ned på butikken igjen!
mammaen til nissejenta:o) Skrevet 25. september 2007 #9 Skrevet 25. september 2007 hehe,jeg kjenner til det der..har ikke fått noen komentarer på klesstilen min å lukta jeg drar med meg når jeg er ferdig i stallen,men blikk.. det får jeg masser av..
Verdens peneste gutter er mine Skrevet 25. september 2007 #10 Skrevet 25. september 2007 Jeg hadde ikke en gang giddet å bry meg om sånne som henne. Allergi kan alle ha om mot et eller annet. Går an ¨å ta medisiner hvis de er så redde for at noen som har dyr er på butikken. Det er mange som har katt eller hund også skal de liksom dusje hver gang de har klappet dyret og må på butikken en tur. Og folk som røyker og bruker sterk parfyme det er vel ikke bedre det. Ei jeg jobber med får astmaanfall av røyk og parfyme. Men hun klager aldri på det at det lukter av folk, hun tar heller litt ekstra medisiner. Jeg er oppvokst på gard og det hendte jeg for på butikken med fjøsklærne på, herregud jeg vokste opp i ei lita bygd der jordbruket var en del av livet til folk
Gjest Skrevet 25. september 2007 #11 Skrevet 25. september 2007 Hun er vel bare av typen som sier det mange tenker... =)
Ulme Skrevet 25. september 2007 #12 Skrevet 25. september 2007 Hadde jeg sett (og luktet) deg i butikken hadde jeg aldri sagt noe, det er jo faktisk ingen lov som sier at du ikke skal lukte hest i butikken....men jeg hadde sjøl aldri gått inn i en butikk hvis jeg luktet veldig av ett eller annet....syns det har noe med respekt for andre folk å gjøre. Samme med folk som må dynke seg i parfyme,,,,kjenner de ikke selv at det er alt for mye?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå