Gå til innhold

HEIA HEIA HEIA

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg rekker på ingen måte å komme ajour her inne, men har lyst til å heie på mange her nå :o)

( tilfeldig rekkefølge, og jeg har ikke helt oversikt over alle ennå....)

Dritgrei og Maud og andre slitne, gravide modne: Heia heia heia!

Det er lov å sippe litt, være sliten og vise det overfor andre. Ingen kan være Superkvinne hele tiden. Ta dere tid til å ruge litt og kjenne på hele følelsesregisteret uten dårlig samvittighet for alle tingene man føler man MÅ gjøre :o)

Karomamma: Heia heia heia!

Flott at du klarer å få ufyselige sjefer ut i vinterkulda! Håper du har funnet drømmejobben nå!

phantomet: Heia heia heia!

Beundrer din vilje til å ta tak i deg selv og gjøre noe konstruktivt!

Superdupermamma: Heia heia heia!

Synes du gjør en strålende innsats med syke barn, unger med tusen spørsmål og liten avlastning i hverdagen!

Attpåklatten: Heia heia heia!

X-n fra Hell som bare vil sine barn det beste! Fortsett som du stevner i forhold til bio-far som ikke har filla peiling på hormonbomber.

Tonetroll: Heia heia heia!

Krysser fingrene for at 15-åringen skjønner at det ikke er hun som har "tapt" i forhold til å kjenne familien sin.

Alle dere andre: Heia heia heia!

Vi har alle våre små og store utfordringer i dagliglivet. Til felles er vi så heldige at vi har hverandre her inne. Her kan alle komme med gleder og sorger, kjefte og syte, le og dele glede.

Heia heia heia!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er også med! Heier på alle som trenger det i dag! c";)

Skrevet

Takk for heiing, det gjør godt på slitsomme dager.

Jeg heier også for de andre som trenger det litt ekstra og for alle her inne som fortjener heiing på regelmessig basis ganske enkelt fordi dere er de dere er!

Skrevet

Tusen takk!! Jeg vil også heie tilbake til resten :)

HEIA HEIA HEIA!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...