Gå til innhold

Noen her som bor på Aursmoen??


Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har tittet litt på hus der, for her vi bor nå så er det kun "rikinger" som har mulighet til å bytte bolig.

Lurer egentlig bare på hvordan det er å bo der? Er det bra tilbud for barn der? Hvordan er barnehage dekningen? Noen her som kjører fet- veien til jobb? Er jo kjent at det kan være mye kø der, hvor lang tid bruker man ekstra sånn ca på å stå i denne køen?

 

Er litt usikker, men greit å høre med folk her inne. Fint å høre både positive og negative sider.

 

Tusen takk for svar!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Heisan

 

Rop på kråkemor har 2 barn, hun bor der ute =)

Skrevet

Hei

Vi har bod her en siden desember i fjord.

Vi trives ikke.

Vi er og blir by mensker.

Det er mange grunder til at vi flytter tilbake til byen i en leilighet.

Vi mensker er og blir forskjellige.

Det vil alti hvere at noen trives og noen ikke.

Skrevet

Uff, det var trist å høre. Nå er ingen av oss by mennesker så akkurat det blir ikke noe problem :)

Noen andre som kan fortelle litt??

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...