Gå til innhold

NEEEIIIIIIII!!!!!!!!! (jordmor, lei meg innlegg)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skulle til siste kontroll hos jordmor nå om en time, 6 dager til termin, men fikk avbestilling da hun har halsbetennelse og mest sannsynlig ikke kommer tilbake denne uken.

Jeg har baby i seteleie(snudde seg for en uke siden)og har masse spm i forbindelse med det.

Skal til ny kontroll på sykehuset på mandag som er termindatoen, men det er jo så lenge til!

Da er det to uker siden jeg har vært til kontroll...

Går veldig opp og ned psykisk, så har holdt meg oppe i det siste fordi jeg visste jeg kunne få snakket litt om det store ukjente i dag.

Huff, nå sitter jeg bare og gråter og vet ikke helt hva jeg skal gjøre.

Beklager, men måtte bare si det til noen.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ring til fastlegen hvis du har en grei lege og bestill haste time. Det ville jeg gjordt.

Skrevet

Vet du hva? Jeg opplevde akkurat det samme som deg, bortsett fra det med lungebetennelsen. Unge i seteleie, men jeg fikk ikke time før dagen før termin. Nervepirrende å gå slik å vente. Man blir så sliten. Jeg endte med å ikke få ny time før i dag, som jeg er 7 dager på overtid. Jeg har derimot vært hos legen min. Jeg bestilte en time dagen etter at jordmor avslo timen min og sa til legen at det hastet og at han måtte presse meg inn. Han kunne svare meg på mye og var veldig flink. Da ble jeg veldig betrygga. Jeg tok også en telefon til føden og ba om en samtale der. Det synes jeg at du kan gjøre og. Ellers er det mange ting man får svar på inne på seteleiedebatten. Her inne er det vel mer skremselspropoganda som ikke har rot i virkeligheten. Du kan kanskje spørre meg om noe. Jeg tror jeg har funnet ut det meste vedr. temaet:seteleie :)

Forstår at du har det kjipt i dag. Man blir så skuffa av disse kontrabeskjedene. I morgen har du det bedre. Garantert!!!!!

Lia

Skrevet

Hva med å ringe fødeavdelinga og snakke med de, kan jo hende du kan få kome der å snakke med en jordmor. Hadde heller gjort det en å ringe til legen, leger kan jo ganske masse. Men føler jordmødrene kan mer om nett barnefødsler da =)

Ønsker deg iallefall Lykke til, dette går nok så fint atte =)

Klem =)

Skrevet

Ring på fødeavd ja... der er det jm... du får helt sikkert komme inn til samtale=)

Skrevet

Tusen takk for svar jenter!

Gårsdagen var skikkelig dritt, men i dag er det mye bedre!

Har fått skrevet en liste over det jeg lurer på og skal ringe føden nå, så får jeg se hva de sier.

Har forresten fått ny time hos jordmor på fredag, så da håper jeg hun er frisk! hihi

Takk igjen for svar og oppmuntring!

Skrevet

Hei Noddy. Bare av nyskjerrighet. Jeg fikk nemlig samme tlf fra helsestasjonen i går - hadde også time hos jordmor. Ser på profilen din at du er fra Østlandsområdet. Kanskje vi hører til samme helsestasjon? Langhus?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...