Gå til innhold

i dag er dagen kommet for å sjekke...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Om jeg kan bli gravid.

Etter å ha prøvd i 2 år, og 1 sa i juni 2006.

Har jeg endelig fått nerver til å bestille time hos lege for samtale og gu i dag.

Planen var at jeg skulle på jobb først og til legen i to tiden i dag.

Men i natt har jeg svettet ut hele dyna...

og da jeg våknet var jeg plaget av kvalme, diare og muligens feber.

Så da bestemte jeg meg for å bli hjemme fra jobben.

Jeg er tydeligvis mer nervøs enn jeg har turt å innrømme overfor meg selv, Selv om jeg er fryktelig spent på hva som skjer fremover nå.

Jeg skal selvsagt fortelle dere hvordan det har gått hos legen i dag og hvilke svar hun gir meg på alt jeg lurer på.

Krysser fingrer og tær for at ingenting er galt, men at det bare ikke har klaffet enda.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg skal krysse alt jeg kan jeg også (kanskje ikke benene da, men alt annet) for at det skal gå bra i dag. Skal tenke på deg i to-tiden.

Masse masse lykke til

Skrevet

Oj, håper det går fint med deg, sender alt både babystøv og gode-ønsker-støv jeg har:)

Skrevet

Masse lykke til!:) Krysser fingrene for at alt er bra!!

Skrevet

Lykke til!!! :)

Skrevet

Lykke til!!! Eller nå har du vel allerede vært hos legen.. Håper alt gikk bare bra med deg!! Krysser fingrene!

Skrevet

Lykke til, det er alltid nervepirrende når sannheten skal fram. Men jeg tipper du kommer til å være glad for at det er overstått, alltid godt å bli ferdig med slikt

Skrevet

Da har jeg vært hos legen.

Min nye fastlege var en grei ung dame fra nordnorge:)

Jeg snakket litt med henne først, hadde jo et tonn med spørsmål og var driiit nervøs.

Men hun roet meg fort, fikk meg til å innse at dette kunne ta tid (å få alle svar og bli gravid), men mest sansynlig ville alt gå bra.

Hun tok deretter gu undersøkelse, kun vanlige prøver, som celleforandringer, kjønnsykdommer, kjente på livmora.

Deretter tok jeg masse blodprøver, jern, vitamin, prosent, tja...hva var det ikke som ble tatt.

Så snakket vi litt mer om hva som kom til å skje fremover.

Jeg skulle få svar på prøvene om en ukes tid pr brev sa hun.

også sa hun at om det var noe galt ville hun ringe...iiik....

Da håper jeg du sender brev sa jeg:)

Jeg fikk så en rekvisisjon til gynekolog hvor hun ønsket av de skulle ta ultralyd på meg for å sjekke eggledere etc.

Deretter ville jeg bli sendt videre, eller finne ut hva mer som ville skje med meg.

Det blir en spennende høst ser det ut til.

Håper ihvertfall det blir en god høst!! Og kanskje jeg klarer å bli gravid på egenhånd, nå som jeg endelig tok sjangsen og fikk sjekket meg.

phuuu. har litt legeskrekk kan man vell si.

Men sitter igjen med en god følelse etter møtet med min nye fastlege i da.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...