Gjest Skrevet 25. september 2007 #1 Skrevet 25. september 2007 nå tror jeg det er noen som har forbarma seg over oss trøndere.etter uker med regn,har vi nå sol.hæ?? Ble så glad over å se blå himmel.men så kom jeg på alt av klær som skal vaskes og tørkes..blæh.. Men godt å få sol,det er det. Ha en fin dag =o)
dritgrei hei hei! Skrevet 25. september 2007 #2 Skrevet 25. september 2007 he he he.... jeg smiler ofte av deg!!!! selvsagt kom du på haugen av klær, skal jeg minne deg på støv i krokene og oppvasskmaskinen også???? drit nå i det en times tid. ta på deg korsett og rullator krykker og støvler og kom deg ut i sola!!!! jeg heier på deg!!! og sol, det fortjener dere!!!
Trollmora Skrevet 25. september 2007 #3 Skrevet 25. september 2007 Enig med dritgrei! Ha deg ut i sola og nyyyyt! Klærne går ikke sin vei, så dem kan du bare la være noen timer )
trøndermamma Skrevet 25. september 2007 #4 Skrevet 25. september 2007 Ja det er deilig å endelig se solen! Sitter på jobben jeg, og så nettopp noen gå forbi her i t-skjorte! Håper bare at være holder seg sånn til i morgen, for da har jeg fri og kan nyyyte det også.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå