Gå til innhold

Råd mot kløende hodebunn?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har fått sånn innmari kløe i hodebunnen. Har prøvd Head and shoulders og Wella XP 1,6 men ingen av dem hjelper.

Flere tips?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kerastase har flere gode shampooer for hodebunnen. Gå på en frisørsalong å få en frisøt til å se på håret og hodebunnen din.

Men uansett hva du gjør så ALDRI bruk "head & sholders"! Den ødelegger hodebunnen! Jeg er frisør og jeg kan svært ofte se hvem som bruker "H&S".Hodebunnen blir rødflammete. En kunde av meg væsket i hodebunnen p.g.a "H&S". Han kjøpte kerastase shampoo og han har en helt normal hodebunn nå.

Godt mulig at "H&S" fherner flass, men det er ikke rart, den er jo krut-sterk så den fjerner alt i hodebunnen. Både på godt og vondt!

Ellers kan det ofte være lurt å føhne håret sånn at hodebunnen ikke går og er fuktig. Spesielt viss du har langt hår.

Skrevet

Fikk anbefalt en shampoo her inne som heter Matrix...tror det var det iallefall. var inne på balsam.no og bestillte derfra. Virket etter bare noen dager, og jeg har ikke vært plaget etterpå. Gubben brukte den også og var kjempefornøyd.

Skrevet

tusen takk for svar:) frisørene har alltid kommentert at jeg har rød og irritert hodebunn, heldigvis ikke flass ennå.

Men har du navnet på en slik kerastase shampoo?Kanskje jeg kan bestille fra lookfantastic. Har balsamen noen betydning for dette? (bruker bare det i tuppene).

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...