Gå til innhold

Hvordan går det med alle de syke små?


Loppelill

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Amalie Louise er fortsatt syk. HAr vært det en måned nå. Hoster og hoster stakkar til hun skriker, får ikke sove stakkar. Vi får prøve å komme oss til legen igjen i dag. Var ferdig med forrige kur i går, men den hjalp ikke så mye

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mari sin feber er også borte og ho tar seg ikkje så ofte til øret lenger..

Fekk råd om å gi ho en paracept stikkpille samtidig med flytende Ibux mikstur om kvelden før ho legger seg og det har virkelig tatt bort smertene fra øret om natten.. Ho sover så godt no.. Skal gjøre det fram til torsdag da vi skal på ny kontroll... Ho har masse voks så vi må skylle ut hos legen også..

God bedring til dere andre med sjuke barn..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg henger meg på syke barn... Thomas har vært forkjølet og tett i brystet noen dager.

 

I går kveld våknet han og hostet så han nesten ikke fikk puste - hostet, sprellet og klarte så vidt å trekke pusten. Det var skummelt! Etterhvert kastet han opp også fordi han hostet så fælt. Legen sjekket han ut og fant ut at han også hadde ørebetennelse.

 

Så i dag er han hjemme med pappan:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

-sist hadde hun antydning til ørebetennelse. Det var heldigvis borte nå. Men nå hadde hun halbetennelse. Virusinfeksjon da, så hun kunne ikke få penicilin. Men fikk i hvert fall hostesaft på resept, ser ut til at den hjelper litt, men hoster ennå. Lurer på om vi skal dra til legen igjen i morgen: Hun får nesten ikke sove om natta eller noe stakkar. Slutt på at hun sover hele natta i egen seng nå....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff ja, alver begynte i barnehagen 27.august og jeg har vært hjemme med han 2 ganger siden det. Nå har han øre- og halsbetennelse, samtidig som han får 4 jeksler. Øre- og halbetennelsen er virus, så vi fikk bekjed om å gi han paracet og nesedråper. Sutrer mye og vil ikke sove. Har fryktelig dårlig samvittighet for å sende han i barnehagen, men han kjeder seg så veldig hjemme og barnehagen hadde ikke noe imot å ha han siden han ikke har feber. Jeg synes ikke det er noe moro! Håper inderlig det går over snart.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mari er no fri for øreværken men er tett i nesen enda..

Kur hjalp jo ikkje men det må ha virket med den flytende ibux miksturen vi har gitt ho... Den tar smerter og betennelse bedre enn paracept sa legen til oss...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ah.. nå har Linea blitt forkjøla også! Først var det meg, så gikk pappa ned for telling og nå er Linea så tett i nesa at hun våknet hver time i natt (iflg pappa - jeg sov jeg!) Crap!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er vi syke alle sammen om dagen... Hoster og harker hele gjengen. Oscar har vært dårlig så og si siden han begynte i barnehagen. Har hatt feber oppi 40 flere dager - vært hos legen to ganger, men feiler han ingenting annet en vanlig forkjølet. Blir snart gal..går 2 dager så er feberen tilbake og den er mellom 39 og 40 hele tiden. HAdde 3 fine dager i begynnelsen av denne uken også i går trodde jeg.. Var på butikken og handlet, han så helt fin ut da vi gikk inn i butikken, men underveis begynte han plutselig å skjelve så fælt... Da vi kom hjem hadde han 40,2 i feber og i dag er han fin igjen... skjønner ingenting jeg. Gjør jo ikke akkurat sovingen noe bedre...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Her er vi friske igjen, men i og med at jeg er sykemeldt ett par dager er vi hjemme og koser oss. Surkler fortsatt litt i bringa når hun anstrenger seg da, s vi har bestilt time hos legen på onsdag. Men de kunne ikke finne noe sist så.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...