Mi tesoro *220307* *101109* Skrevet 25. september 2007 #1 Skrevet 25. september 2007 Hvor mange grader er det hos dere? Blir det kanskje for varmt å bruke skinnposen i vogna nå?
Mormor Tralle Tone Troll Skrevet 25. september 2007 #2 Skrevet 25. september 2007 Bruker voksiposen nå, den med vinterdyne inni trur æ. Iallefall e det ei ulldyne inni. Husker ikke om det var vinter eller allround dyna vi kjøpte den gangen for 5 år siden til storebror. Er rundt 5-8 grader ute for tia. Men har kun inneklær på Lillemor + en liten tynn strikkelue i babygarn. Hun sover rolig og godt i 3-4 timer ute nå. Da jeg hadde bare dyne med 2 ullbabytepper rundt henne sov hun mye kortere! De liker jo å bli pakket inn disse små. Lillemor er 2 mnd i dag!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå