Gå til innhold

Bruker dere skinnpose nå?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor mange grader er det hos dere? Blir det kanskje for varmt å bruke skinnposen i vogna nå?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bruker voksiposen nå, den med vinterdyne inni trur æ. Iallefall e det ei ulldyne inni. Husker ikke om det var vinter eller allround dyna vi kjøpte den gangen for 5 år siden til storebror. Er rundt 5-8 grader ute for tia. Men har kun inneklær på Lillemor + en liten tynn strikkelue i babygarn. Hun sover rolig og godt i 3-4 timer ute nå. Da jeg hadde bare dyne med 2 ullbabytepper rundt henne sov hun mye kortere! De liker jo å bli pakket inn disse små. Lillemor er 2 mnd i dag!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...