Anonym bruker Skrevet 25. september 2007 #1 Skrevet 25. september 2007 knekk opp 4 store japper i en kasserolle sammen med ca 2-300 g margarin. Skru opp varmen og rør til alt blir en flytende suppe. skru av varmen og tøm 3-4 kopper med cornflakes i og fyll massen over i muffinsformer. Settes i kjøleskapet i 15 minutter..... JAMMY..... Kjøp inn: muffinsformer, japp, margarin, cornflakes
Lilla`83 *snuppa & snuppen* Skrevet 29. september 2007 #2 Skrevet 29. september 2007 *sleike seg rundt munnen*
Fruen i huset Skrevet 5. november 2007 #3 Skrevet 5. november 2007 oioioi, dette må jeg prøve! kommer noen tenåringer til meg i dag så disse glir sikkert ned på høykant
Fruen i huset Skrevet 7. november 2007 #4 Skrevet 7. november 2007 Nå er jeg gravid og klarer ikke søte ting, så det kan hende det er meg, men jeg synes de ble for store når man laget dem i muffinsforrmer jeg da Neste gang tror jeg jeg skal knuse cornflakesen litt og lage mindre sjokoladebiter, slik at det blir mer som en munnfull! Ellers var det mange som synes de var veldig gode... Ble litt karamellisert!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå