Gå til innhold

trening - mage rumpe lår

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen med gooode tips for å bli kvitt det lille ekstra på magen/rumpa og lårene, litt fort? også sidehåndtakene da... blir gal av å se ut sånn som dette... vil inn i gamle klærne mine igjen!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Forstår godt du er utålmodig. Har en tro på at lange gåturer i så høyt tempo du klarer vil gjøre susen. Det året jeg var hjemme gikk jeg en mil i snitt hver dag. 2 timer ca. Det tok 2-3 mnd før vekten var som før. (gikk opp 19 kg i sv.skapet)

Skrevet

Annen trening bør du være forsiktig med så kort tid etter fødsel. Vent til 6 ukers kontroll og spør legen.

Skrevet

ok! ut på tur, aldri sur=) meg og Anniken skal bli spreke! kan jeg gå rolig på elipsemaskinen? (orbitrek) eller er det bare gå på tur jeg kan gjøre nå? vil trene igjen!!!

Skrevet

Er det en slik maskin du står i, og beveger armer og ben tror jeg det er greit. Hopping og løping bør du vente med. Jeg begynte først med løping etter 6 ukers kontroll.

Skrevet

fødselslegen sa til meg at det var bare å trene så fort jeg orket. Fotball var helt ok 1 uke etter fødsel.

Skrevet

Jeg skjønner at du vil i form raskt igjen, men jeg syns du skal gi deg selv de 6 ukene til å slappe litt av først. Gå turer istedet, al mosjon hjelper jo nå vet du. Skal ikke så mye til. Og så er du flink til å trene bekkenbunnen og de statiske magemusklene (ikke ta vanlige mageøvelser enda). Og så når du er 6 uker etter fødsel, om du er i form til det, så kan du trene litt annet også.

Jeg trener aldri mer enn 3 ganger i uka, da er trening alt fra å gå en times tur, svømme 1000meter til å trene på stepper 35 minutter. Tar alltid mageøvelser 3 ganger ukentlig og trenger armer 1-2 ganger i uka.

Jeg kom greit i form uten noe tull etter fødsel. Men var i grei form før også + var i aktivitet da jeg var gravid da.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...