Gå til innhold

Heia Brann og god jul =)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Syns absolutt det var den mest passende kommentaren akkurat der :-D

Skrevet

He he, har rett i det...

Gleder meg lite til å gå på butikken etterpå :-/

Skrevet

Så la være da:-p

Hehe, neida, det er jo for eksempel SUPERfint vær ute......:-o

Skrevet

Har dundrende skallebank etter å ha hostet hele natten, så jeg må ha paracet...

Skal nok forte meg hjem i godværet ;-)

Skrevet

Åhh, det hørtes ikke moro ut:-/

Jeg er litt snufsete og R har hostet som en tulling i natt også..så dette ser virkelig lovende ut;)

 

Vi skal feire toårsdag i helgen:-D

Skrevet

Tenker du på bildene? ;)

Har fått en cd med alle prøvebildene på, og så skal han få velge tre bilder selv.

Testet cden på dvd-spilleren etter tips her inne, og DET GIKK!!! :-D

 

Så det går an å se bildene stort, så jeg skal lage rebusløp til ham, hvor siste stopp er dvd-spilleren:-D

Skrevet

Jøss, du er kreativ altså!! Stakkars S får ingenting - he he...

 

Nå går jeg ut i "solskinnet". Hodet mitt eksploderer snart :-/

Skrevet

Rebusløpet ble jeg tipset om her inne:-D

Hva har man ikke DiB til??? ;)

 

Kooose deg:-/

God bedring!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...