Monajenten Skrevet 25. september 2007 #2 Skrevet 25. september 2007 Syns absolutt det var den mest passende kommentaren akkurat der :-D
Gjest Skrevet 25. september 2007 #3 Skrevet 25. september 2007 He he, har rett i det... Gleder meg lite til å gå på butikken etterpå :-/
Monajenten Skrevet 25. september 2007 #4 Skrevet 25. september 2007 Så la være da:-p Hehe, neida, det er jo for eksempel SUPERfint vær ute......:-o
Gjest Skrevet 25. september 2007 #5 Skrevet 25. september 2007 Har dundrende skallebank etter å ha hostet hele natten, så jeg må ha paracet... Skal nok forte meg hjem i godværet ;-)
Monajenten Skrevet 25. september 2007 #6 Skrevet 25. september 2007 Åhh, det hørtes ikke moro ut:-/ Jeg er litt snufsete og R har hostet som en tulling i natt også..så dette ser virkelig lovende ut;) Vi skal feire toårsdag i helgen:-D
Monajenten Skrevet 25. september 2007 #8 Skrevet 25. september 2007 Tenker du på bildene? Har fått en cd med alle prøvebildene på, og så skal han få velge tre bilder selv. Testet cden på dvd-spilleren etter tips her inne, og DET GIKK!!! :-D Så det går an å se bildene stort, så jeg skal lage rebusløp til ham, hvor siste stopp er dvd-spilleren:-D
Gjest Skrevet 25. september 2007 #9 Skrevet 25. september 2007 Jøss, du er kreativ altså!! Stakkars S får ingenting - he he... Nå går jeg ut i "solskinnet". Hodet mitt eksploderer snart :-/
Monajenten Skrevet 25. september 2007 #10 Skrevet 25. september 2007 Rebusløpet ble jeg tipset om her inne:-D Hva har man ikke DiB til??? Kooose deg:-/ God bedring!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå