♥♥mortil4♥♥ Skrevet 25. september 2007 #1 Skrevet 25. september 2007 Har hatt problem med å holde meg til kun 2 kopper kaffi til dagen i det siste. Så hadde mamma kjøpt en pose med friele koffeinfri kaffe, og den var jo akurat like god som vanlig kaffi ) Da kan man vel drikke noen kopper ekstra?! For det er jo koffeinet som ikke er bra. Eller hur? Så dersom det er flere kaffikjerringer her, så anbefaler jeg den. Var riktig god ) (tenk at jeg ikke har tenkt på det før
troika*22.01.08* Skrevet 25. september 2007 #2 Skrevet 25. september 2007 den ska eg og kjøpa...holde på å bli gal her nå, savne kaffien min;)
KA77**nr 3**sept10 Skrevet 25. september 2007 #3 Skrevet 25. september 2007 Helt enig, den er like god som vanlig kaffe.. Godt å sette seg ned med en kopp kaffe med god samvittighet.
Gjest Skrevet 25. september 2007 #4 Skrevet 25. september 2007 Jeg sverger til Evergood koffeinfrie..men lurer på en ting..Koffeinfri..da er den ikke vanndrivende?? Det er koffeinen som er det?? Jeg er helt grønn på det jeg )
yogamamma Skrevet 25. september 2007 #5 Skrevet 25. september 2007 Det er koffeinet som er vanndrivende ja. Tror du må drikke ca 8-10 kopper koffeinfri for å komme til stopp-grensa, for de får ikke ut absolutt all koffein. Evergood er best- har forska på det og "glonker" i meg en presskanne for dag med goood samvittighet.
♥♥mortil4♥♥ Skrevet 25. september 2007 Forfatter #6 Skrevet 25. september 2007 Da tror jeg at jeg må prøve evergood sin og Det er det merket vi har til vanlig. Jeg er ikke sikker på det der med vanndrivende, om det er koffeinet, el kaffen?? Andre som vet?
yogamamma Skrevet 25. september 2007 #7 Skrevet 25. september 2007 Det ER koffeinet som er vanndrivende. Det er bl.a også derfor vi gravide ikke skal bruke anti-cellulite kremer osv- fordi de inneholder koffein. Men siden ikke all koffein er borte i kaffen, er den bittelitt vanndrivende likevel.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå