Gjest Skrevet 25. september 2007 #1 Skrevet 25. september 2007 Ante fred og ingen fare og skulle bare se etter tyggegummi i jakken hans... og hva finner jeg? joda, en brosjyre for forlovelsesringer! hm... lurer på hvorfor han har tatt med seg det? hehe bare la den pent og pyntelig tilbake jeg, og latet som ingenting... hehe...
♥♥mortil4♥♥ Skrevet 25. september 2007 #2 Skrevet 25. september 2007 Oioi ) Lykke til da. Kanskje du er forlovet snart ;o) Hold oss gjerne oppdatert da.
mammantilverdensbestebarn Skrevet 25. september 2007 #3 Skrevet 25. september 2007 "Huff, enda en som har vært utro", tenkte jeg da jeg så overskriften.. Men denne var jo bare kjempeskjønn!! hehe... så moro, du må fortelle oss om/når det blir frierier da!
Gjest Skrevet 25. september 2007 #4 Skrevet 25. september 2007 hehe skal fortelle dere... hehe har merket han har vært litt stresset ang kontoen sin i det siste... hehe er jeg som holder orden på økonomien så jeg "bestemmer" liksom hvilke regninger og sånn som skal betales fra hans konto (jeg får lov til å bestemme altså...) Og nå i det siste har han snakket mye om "er det greit jeg setter av litt penger til... æh... nye felger eller?" hehe kanskje det blir forlovelsesring isteden da=)
mammantilverdensbestebarn Skrevet 25. september 2007 #5 Skrevet 25. september 2007 hihi... nye felger ja;) Håper du klarer å ikke røpe deg om at du har en liten anelse da;)
EnJente_m_EnJente Skrevet 25. september 2007 #6 Skrevet 25. september 2007 Så kos at det var noe positivt i lommen, men så SYND at du har sett det. Blir jo ikke like overassket nå vettu !!! |
Gjest Skrevet 25. september 2007 #7 Skrevet 25. september 2007 Nei er enig der, syns det var litt dumt =( men jeg vet jo ikke når det skal skje hvis det skal skje da... kan jo være en annen grunn til at den lå der...
Monajenten Skrevet 25. september 2007 #9 Skrevet 25. september 2007 Ja da, mest sannsynlig skal han nok fri til noen andre! Tullingen;)
Mille** Skrevet 25. september 2007 #10 Skrevet 25. september 2007 Så spennende!! Du får passe på å oppdatere oss da. ;o)
Gjest Skrevet 25. september 2007 #11 Skrevet 25. september 2007 hehehe nei håper ikke han skal fri til noen andre altså... hehe... men tenkte kaaanskje han bare skulle holde brosjyren for en kompis og så puttet han den i lommen eller noe... hm, vil ikke ha for store forhåpninger=)
Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 25. september 2007 #12 Skrevet 25. september 2007 Spennende å se fremover nå da =)
mammaen til nissejenta:o) Skrevet 25. september 2007 #13 Skrevet 25. september 2007 sø søtt da får du bare vente i spenning jeg og vil forlove meg :/
Gjest Skrevet 25. september 2007 #14 Skrevet 25. september 2007 Åh, så dumt at du oppdaget, det, hehe Nå blir det lang ventetid på deg og så kanskje du ikke blir så overrasket som han ønsker seg... Men likevel, så kjempeartig da:)
råååsa-med gutt og jente:) Skrevet 25. september 2007 #15 Skrevet 25. september 2007 Så koselig....men du? Har han vært ute på et kjøpesenter eller ute i en handlegate?? Var ute for et par dager siden jeg og da fikk jeg sikkert 5 sånne brosjyrer levert i hånden....gikk å delte de ut:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå