_hønemor_til_4_nydelige_ Skrevet 25. september 2007 #1 Skrevet 25. september 2007 Jeg var på legevakta i helga og fikk vite at jeg har brinkitt, fikk pencilin og bricanyl hostesaft + at jeg fikk Ventoline innhallasjon for jeg var så tett i pusten/brystet. I går begynte jeg med kjempe vondt i hode, tok to paracet men hjalp ingenting, vondt ned i nakken. Og det er ikke vanlig hodepine, men skikkelig dunking, kommer og går... Har det sammen heng med bronkitt eller noen av medisinene og gjøre? Noen som veit?
_hønemor_til_4_nydelige_ Skrevet 25. september 2007 Forfatter #2 Skrevet 25. september 2007 Ikke Brinkitt men Bronkitt skal det stå da
nedtråkka kaviartubepupper Skrevet 25. september 2007 #3 Skrevet 25. september 2007 jeg har slitt mye med sånn hodepine du nevner nå, og jeg har mange triggerpunkter (?) i rygg og nakke som stråler opp i hodet... går til fysioterapaut for å ordne dette... kommer gjerne av stress... men om du kan få hodepine av medisinen ol, det vet jeg ikke...
♥Once♥upon♥a♥timeƸ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ Skrevet 25. september 2007 #4 Skrevet 25. september 2007 Hodepine er ikke unormalt, og at du har vondt i nakken kan være muskelaturen som er øm etter hosting. Og når man har vondt i hodet er det ganske vanlig at man ubevist hever skuldrene og går litt anspent. Prøv noen avspenningsøvleser, og gjerne litt varme rundt nakke og skulder. Hvis du har en varmeflaske er det fint å legge seg på ryggen, legge varmeflasken under nakken og tenke på at man skal slappe av. Puste godt med magen!
_hønemor_til_4_nydelige_ Skrevet 25. september 2007 Forfatter #5 Skrevet 25. september 2007 Ok takk for svar.. Varmeflaske har jeg ikke, men kan se om det er noe annet her jeg kan bruke... Jeg hoster den del og når jeg hoster så føles det som hode sprenges i filler:(
Gjest Skrevet 25. september 2007 #6 Skrevet 25. september 2007 Fyll en 1,5-litersflaske med varmt vann og pakk den inn i et håndkle, legg den bak nakken og bøy hodet bakover over den... funker kjempebra! eller du kan investere i en elektrisk varmematte. den er helt fantastisk... brukte den på ryggen under riene, det hjalp på! tror ikke de er så dyre, vet ikke, har knabbet den av svigers...=P
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå