Serma Skrevet 25. september 2007 #1 Skrevet 25. september 2007 Inatt våknet jeg kl halv to, hadde sterke menssmerter nederst i magen! Var på do, og gikk å la meg igjen, hadde sånne smerter 2-3 ganger på ca 60 sek iløpet av 10 min. frem til kl halv fire, da sovna jeg, våknet halv fem, av en eller to sånne antakeligvis rier igjen, sovna igjen og våknet halv syv uten noenting?!?! Hva skjer?! Trodde at nå var det garantert igang?! Ble skikkelig skuffet, for det var ikke noe deilig å ha så mye vondt, også ble det ingenting mer ut av det.... Hilsen Mariell
Anonym bruker Skrevet 25. september 2007 #2 Skrevet 25. september 2007 Jeg kjenner meg igjen du.. ;-) Det er nok maserier eller modningsrier. De sitter gjerne nederst i magen samtidig som det pleier å gå over etter en stund. De er likevel ikke bortkastet har jeg forstått, kroppen forbreder seg til at det store skal skje! Håper for din del at de tar seg opp igjen da. ;.)
Anonym bruker Skrevet 25. september 2007 #3 Skrevet 25. september 2007 Om det stopper opp er det ikke ordentlige rier. De skal holde seg uansett hva du gjør.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå