Gå til innhold

jeg holder på å sprekke!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

skal han ut gjennom ribbeina mine eller? kjennes sånn ut, grøss! konstant press har det vært nå i over en time, og det holder meg våken..... :( :/

wræl!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hehe... mi har bestemt seg for at hun vil ut fra den høyre siden vav magen.. er syyyykt vondt!! :P Har prøvd å dytte henne litt vekk, men det nytter ikke :(

Skrevet

haha, dytte de bort kan kanskje funke.. men det kjennes ut som han har borret seg fast der oppe.. høyre side her også, gleder meg til han fester hodet!!

Skrevet

han her ligger også på høyre side.. merkelig;)

han har HELDIGVIS nesten festet seg, så han er godt nede i bekkenet, men han har presset på ett punkt nå i sikkert 3 mnd, er helt øm og bedøvd der..

nei, termin i morgen, og viss han er like punktlig som sin mor skal det gå bra, men har han arvet den egenskapen av sin far, blir vel historien en helt annen.. :S

Skrevet

åh så spennende, kan jo ende opp med fødsel på deg i natt da =)

håper han finner den gamle favoritt stillingen igjen, blir ubehagelig hvis jeg skal ha det sånn i to mnd til...

Skrevet

Hehe.. Føler med deg ;o)

Jeg satt "konstant" i ei hel uke sist og dytta vesla ned igjen mot midten av magen da hun ville ut mellom ribbein og mellomgulv.. -men det gikk over.. Tror jeg.. Det presser ikke nå lenger i alle fall :o) (og det er jo greit å tenke på, at det i alle fall blir bra når ungen har kommi seg på utsida :o) )

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...