Stratos med 3 barn Skrevet 24. september 2007 #1 Skrevet 24. september 2007 Jeg bare hoster og hoster, noe jeg har gjort i over 4 uker nå Nå endte det med at jeg spøy.....
Frk. Vable Skrevet 24. september 2007 #2 Skrevet 24. september 2007 Jeg har kommet inn i en skikkelig teit døgnrytme... Får vel ta til vett å komme meg i seng... Ta en pastill og slapp av!! god bedring
♥Love is in the aiR♥ Skrevet 24. september 2007 #3 Skrevet 24. september 2007 Er vel døgnrytmen som er litt gale her og =S Men skal til hs i morgen tidlig, så da får vi vel snudd den;)
Vålerenga12 m/ 3 små Skrevet 24. september 2007 #4 Skrevet 24. september 2007 Døgnrytmen er helt ute av kontroll.. Og det har den vært lenge dessverre. Heldig at jeg har en gutt som sover til 10 iallefall! =) God bedring!
blimbaby Skrevet 24. september 2007 #5 Skrevet 24. september 2007 Hehehe.. vasker huset.... Ikke så greit å få gjort de få fridagene jeg har med 3 viltre små rundt seg.. så da gjør jeg det nå isteden.. er ferdig til 3, så da får jeg noen timer å sove på før morgenen kommer + at nyvaska hus er en super start på dagen:)
kanskje, kanskje ikke... ;-) Skrevet 25. september 2007 #6 Skrevet 25. september 2007 Fordi jeg ikke får det til i kveld.... Til dels pga mine frustrasjoner som kommer fram i eget innlegg;-p hihi.... ja, ja
Solskinnsbolla & solstrålene Skrevet 25. september 2007 #7 Skrevet 25. september 2007 Fordi jeg er på nattevakt... :-/
mammaen til G & A Skrevet 25. september 2007 #9 Skrevet 25. september 2007 Er ikke saa seint her enda=)
Newton & Prinsessen på erten Skrevet 25. september 2007 #10 Skrevet 25. september 2007 Har en del ledd og muskelsmerter og kvalme pga. sykdom og det er typisk verst om natten, men jeg vil ikke dope meg ned på smertestillende .. Jeg tar til nød en paracet som ikke hjelper, hehe.. Heldigvis sov jeg 2-3 timer på kvelden. Skal være alene med lillemor imorgen (er egentlig pappaen som er hjemme med henne siden jeg er syk, men nå har han begynt å jobbe tirsdag og torsdag). Heldigvis for meg er det slik at bare jeg får eldstemann i stand til å dra til bhg. (han blir hentet hjemme på døra ca klokka 08) så kan jeg bare legge meg igjen, for snuppa spiser bare to ganger på morgenen i halvsøvne og sover til 10-12. + at hun sover laang formiddagslur. Andre ting som spiller inn.. gubben hadde glemt å vaske og tørke parkdressen, så det måtte gjøres. Det var tomt for dopapir, og det står visst på loftet (ikke min ide, så jeg brukte en halv time på å finne det :-/ ...). Isaac har hatt ca 14 mareritt, og lillemor har hatt litt luft i magen.. Bortsett fra det så snorker gubben og vekker ungene med det og jeg får ikke sove heller. joda.. også er jeg utrolig tørst og har vondt i puppen..
mayaya Skrevet 25. september 2007 #11 Skrevet 25. september 2007 Vel, det er jo bare kveld her ennå.. :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå