-oOOOStorken AirlineOOOo- Skrevet 24. september 2007 #1 Skrevet 24. september 2007 HVORDAN føles det? og HVOR føler man den/di??? kunne trengt et leksikon/ordbok for gravide av og til jeg=)
Frukten og To små Skrevet 25. september 2007 #2 Skrevet 25. september 2007 halla. har ikke snøring, men jeg hadde mega vondt i magen her om natten, og trudde virkelig jeg skulle ende opp på føden. men nei, det ga seg, så var nok en STERK kynner?! uansett hvis det begynner sånn, så gjør det f****** meg vondt når man får rier!!!!! jeg kjente den over hele magen, vanskelig å forklare neb det var ikke noe som hjalp heller, den ga seg etter noen sekunder.
Frukten og To små Skrevet 25. september 2007 #3 Skrevet 25. september 2007 forresten: en kynne,, kynnera, kynnerane.. haha, LER! nei skal ikke spøke med dette. oooooiiih, kjeder meg litt. så unnskyld.
Gjest Skrevet 25. september 2007 #4 Skrevet 25. september 2007 oh... eg skal fortelle deg... BLÆÆÆSJ, sitter våken her i natten jeg fordi jeg har så pokkerns mye kynnere.. (hva irritert???) for meg kjentes d ut slik at magen (livmoren) trekker seg kraftig sammen og magen blir stein hard, nå i siste del av svangerskapet så blir jeg voldsomt svimmel av det fordi jeg tror det medfører et press på blodårene i ryggen som fører blod til hjernen og det er kjempe ubehagelig. I tillegg så får jeg så ømme ribbein av dem fordi magen er så stram at ribbeina nesten '"brekker" .. går som oftest over etter 30sek-1minutt og da kjenner man at livmoren "slipper"... åååå... vil soooove....
Mica_mor Skrevet 25. september 2007 #5 Skrevet 25. september 2007 Jeg hadde en del kynnere i mitt første svangerskap. Magen ble knallhard, akkurat som når man strammer muskler. Det var helt smertefritt, men en ganske underlig følelse.
♥♥mortil4♥♥ Skrevet 25. september 2007 #6 Skrevet 25. september 2007 Jeg var plaget med kynnere i hele forrige svangerskap, og det ser ikke ut til at jeg slipper unna denne gangen heller. For meg føles det som skikkelige menssmerter. Noen ganger svagere, andre ganger sterkere. Det er sammentrekkninger i livmoren, som øver seg til den store dagen ) Noen ganger blir livmoren som en hard ball, andre ganger legger jeg ikke så mye merke til det - bare litt murring liksom. Har hendt at jeg har trodd at jeg skal komme til å miste, fordi de har vært så sterke, og de kommer og går liksom - og så er de plutselig borte.
-oOOOStorken AirlineOOOo- Skrevet 25. september 2007 Forfatter #7 Skrevet 25. september 2007 tusen takk for svar natteravnere og morgenfugler=) tror kansje det er kynner jeg har, men jeg synes dem er onde, noen ganger presser det så på ribbeina at jeg vurdere å kappe av et par for å lage plass, andre ganger er det akurat som hele magen spenner seg og lillen inni klikker helt, gjør vikelig ikke noe godt...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå