Gå til innhold

dilla på melk.... flere ?


Anbefalte innlegg

Skrevet

er helt hekta på melk, har måttet gå over til skummet for og begrense fettinholdet litt... melk og kakao og youghurt... finnes ikke noe bedre :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

rekke hånda i været...alt det der er knallgodt:)hehe...elsker melk i alle varianter om dagen:)

Skrevet

Åh ja!!! Er ikke spesielt glad i melk til vanlig, men hver gang jeg blir gravid, så blir jeg enormt melketørst, og spiser alt for mye ost!

Har og gått fra lettmelk, og over til ekstra lett ( Q-melk m D-vit - 0,5%) Skummet blir litt tamt for meg ;o)

Men jeg klarer ikke å gå over til lettost :(

Så det blir litt for mye melkefett på meg....

Og sjokomelk er bare helt utroooolig godt. Hehe...rart hvordan man kan forandre smaken når en blir gravid.

Skrevet

Jeg er også blitt veldig melke tørst. Har hørt at om man tar kalsium tabletter skal dette gi seg.

 

Skrevet

Ja jeg signerer denne,, jeg liker ikke melk til vanlig engang!!

Nå kan jeg ikke få nok, åsså så godt det er:):)hihi

Skrevet

Ja, melk er kjempe godt for tiden!

Rekker nesten ikke kjøpe den, for den er borte med den gang! :)

Skrevet

Har alltid vær glad i melk, men nå er inntaket helt enormt! Hehe, melk er helt fantastisk godt.. Tar meg heller et glass kald melk fremfor brus eller saft :P

Skrevet

Dere som liker melk, dere skal vel ikke tilfeldigvis ha jenter? :)

 

Jeg EEEEEELSKER melkeprodukter!! Norvegia, youghurt, kakao, greddost........ mmmmmmmm....... :D:D:D

Skrevet

Signerer denne jeg... Måtte faktisk på butikken i dag, midt under frokostlaginga, for å kjøpe melk. Det var nemlig bare ett lite glass igjen. KRISE!! Melk i alle varianter her også, nr 1 er for tiden: kald melk til fersk brødskive med brunost!! JAMMY!! Og litt yoghurt til dessert;)

Og ja, venter jente!

Skrevet

drikker en liter skummet melk om dagen! nydelig... stor sett det jeg har lyst på nå, bra det har snudd seg fra sjokolade til melk! det er pga kalsium mangel i kroppen har jeg hørt. og det er også mangel på dette som gir kramper...

Skrevet

MElk er fryktelig godt for tiden. Føler ikke akkurat at jeg har dilla på det, for drikker det kun til frokost, og kun Q-melk ekstra lett. Men det går raskt en liter melk til måltidet.

Det var godt å lese denne tråden, for følte meg en stund litt rar som "må ha det, bare må ha det"

Skrevet

vet ikke hva dere andre skal ha, men jeg venter gutt

Skrevet
:) jeg må også innrømme melkelysten, men jeg tar det mer forsiktig denne gangen. Forrige gang drakk jeg masse, masse melk - og det kunne de faktisk se på morkaka som var forkalket...så det var jo ikke så bra. Prøver derfor å begrense meg denne gangen, men melk er ufattelig godt!!
Skrevet

åååja... et ISKALT glass melk til frokost å kvelds:) egentli hver gang jeg spiser skive:D

Skrevet

jeg har fått dilla på iskald melk... mmmmmm :) :)

Skrevet

Jepp, har kjempedilla på melk og melkeprodukter. Det rare er at jeg er laktoseintolerant og vanligvis blir veldig løs i magen av melk. Men ikke nå! Nå er det bare godt, godt, godt og fører ikke med seg noen plager i det hele tatt. Merkelig...

Skrevet

Jeg hadde dilla på melk fram til ca uke 20. Nå er det sånn passe godt, men jeg klarer meg uten. Fått dilla på mørkeblå surmelk, da. Det er nam nam nå!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...