"gullet" Skrevet 24. september 2007 #1 Skrevet 24. september 2007 er helt hekta på melk, har måttet gå over til skummet for og begrense fettinholdet litt... melk og kakao og youghurt... finnes ikke noe bedre :-)
jente08&jente2010<3 Skrevet 24. september 2007 #2 Skrevet 24. september 2007 rekke hånda i været...alt det der er knallgodt:)hehe...elsker melk i alle varianter om dagen:)
♥♥mortil4♥♥ Skrevet 25. september 2007 #3 Skrevet 25. september 2007 Åh ja!!! Er ikke spesielt glad i melk til vanlig, men hver gang jeg blir gravid, så blir jeg enormt melketørst, og spiser alt for mye ost! Har og gått fra lettmelk, og over til ekstra lett ( Q-melk m D-vit - 0,5%) Skummet blir litt tamt for meg ;o) Men jeg klarer ikke å gå over til lettost Så det blir litt for mye melkefett på meg.... Og sjokomelk er bare helt utroooolig godt. Hehe...rart hvordan man kan forandre smaken når en blir gravid.
Brunetta =) Skrevet 25. september 2007 #4 Skrevet 25. september 2007 Jeg er også blitt veldig melke tørst. Har hørt at om man tar kalsium tabletter skal dette gi seg.
Suss@ med 3 gutter Skrevet 25. september 2007 #5 Skrevet 25. september 2007 Ja jeg signerer denne,, jeg liker ikke melk til vanlig engang!! Nå kan jeg ikke få nok, åsså så godt det er:):)hihi
jente08ogspire:) Skrevet 25. september 2007 #6 Skrevet 25. september 2007 Ja, melk er kjempe godt for tiden! Rekker nesten ikke kjøpe den, for den er borte med den gang!
Hege & lille Hannah <3 Skrevet 25. september 2007 #7 Skrevet 25. september 2007 Har alltid vær glad i melk, men nå er inntaket helt enormt! Hehe, melk er helt fantastisk godt.. Tar meg heller et glass kald melk fremfor brus eller saft
Trultemora er presseklar!! Skrevet 25. september 2007 #8 Skrevet 25. september 2007 Dere som liker melk, dere skal vel ikke tilfeldigvis ha jenter? Jeg EEEEEELSKER melkeprodukter!! Norvegia, youghurt, kakao, greddost........ mmmmmmmm....... :D:D
MajjaHarToVakre♥♥ Skrevet 25. september 2007 #9 Skrevet 25. september 2007 Signerer denne jeg... Måtte faktisk på butikken i dag, midt under frokostlaginga, for å kjøpe melk. Det var nemlig bare ett lite glass igjen. KRISE!! Melk i alle varianter her også, nr 1 er for tiden: kald melk til fersk brødskive med brunost!! JAMMY!! Og litt yoghurt til dessert;) Og ja, venter jente!
mrss83 Skrevet 25. september 2007 #10 Skrevet 25. september 2007 drikker en liter skummet melk om dagen! nydelig... stor sett det jeg har lyst på nå, bra det har snudd seg fra sjokolade til melk! det er pga kalsium mangel i kroppen har jeg hørt. og det er også mangel på dette som gir kramper...
mammaen til Luca Skrevet 25. september 2007 #11 Skrevet 25. september 2007 MElk er fryktelig godt for tiden. Føler ikke akkurat at jeg har dilla på det, for drikker det kun til frokost, og kun Q-melk ekstra lett. Men det går raskt en liter melk til måltidet. Det var godt å lese denne tråden, for følte meg en stund litt rar som "må ha det, bare må ha det"
"gullet" Skrevet 25. september 2007 Forfatter #12 Skrevet 25. september 2007 vet ikke hva dere andre skal ha, men jeg venter gutt
Jente73_tvillinger Skrevet 25. september 2007 #13 Skrevet 25. september 2007 jeg må også innrømme melkelysten, men jeg tar det mer forsiktig denne gangen. Forrige gang drakk jeg masse, masse melk - og det kunne de faktisk se på morkaka som var forkalket...så det var jo ikke så bra. Prøver derfor å begrense meg denne gangen, men melk er ufattelig godt!!
grand danois Skrevet 25. september 2007 #14 Skrevet 25. september 2007 åååja... et ISKALT glass melk til frokost å kvelds:) egentli hver gang jeg spiser skive:D
mamma.85 Skrevet 25. september 2007 #15 Skrevet 25. september 2007 jeg har fått dilla på iskald melk... mmmmmm :)
Supertea Skrevet 26. september 2007 #16 Skrevet 26. september 2007 Jepp, har kjempedilla på melk og melkeprodukter. Det rare er at jeg er laktoseintolerant og vanligvis blir veldig løs i magen av melk. Men ikke nå! Nå er det bare godt, godt, godt og fører ikke med seg noen plager i det hele tatt. Merkelig...
Erisa* Skrevet 26. september 2007 #17 Skrevet 26. september 2007 Jeg hadde dilla på melk fram til ca uke 20. Nå er det sånn passe godt, men jeg klarer meg uten. Fått dilla på mørkeblå surmelk, da. Det er nam nam nå!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå