Anonym bruker Skrevet 24. september 2007 #1 Skrevet 24. september 2007 vil bare "forsvare" bomullsplaggene litt i disse ullplagg-trådene som vokser seg frem på høsten. Liker ull godt, men bomull er også deilige plagg. Men med bomull er det viktig å kle riktig, dvs. kler man masse på babyene blir de varme og svette....og kalde pga. bomullen. Men er man forsiktig med å kle etter temperatur ute/inne, samt babyens behov - så er bomullsplagg deilige. Min baby har både ull og bomull. Når vi bruker bomullsplagg, er jeg kjempe nøye med hva jeg tar på (hvor mye etc).
Herkules Skrevet 24. september 2007 #2 Skrevet 24. september 2007 Det er jo ikke noe galt med bomull:) Hvis du går i skuffen til de fleste barn så er sikkert over 90% av klærne bomullsklær. Tror ikke egentlig bomullen må forsvares, bomull har mange gode egenskaper. Likevel er jeg en ull tilhenger og ser ullens utrolige egenskaper. I dag var det 15 grader ute og gutten min hadde både bomullsbody og strømpebukse... helt perfekt. Sev hadde jeg ulltrøye he he begge var helt passe varme
Anonym bruker Skrevet 25. september 2007 #4 Skrevet 25. september 2007 Hormonell idag også, Pia_29 ??? Hvis du reagerer på andres tråder...så la være å svare da vel !!! Jeg gidder ikke åpne og hvertfall ikke svare på tråder som ikke interesserer meg. Mange teite innlegg, men skal jeg skrive slike innlegg som deg? Nei, sett deg ned i en stol og vent på at hormonene dine skal roe seg, du
Jeg vil hete anonym!!! Skrevet 25. september 2007 #5 Skrevet 25. september 2007 Veldig glad i bomull, jeg....enig med HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå