Gjest Skrevet 24. september 2007 #1 Skrevet 24. september 2007 Har jeg gått glipp av noe de siste mnd? Må si jeg ikke har følt trang til å ta en titt innom en gang, men må jo si at tankene har jo vært tilstedet på noen av dere da hihi
Gjest Skrevet 24. september 2007 #2 Skrevet 24. september 2007 Tja, Reima er fortsatt det vesentligste i verden, de beste vitsene inneholder negre, homoer og aper og alle ler hjertelig, de som var fjortis for ti år sida er det ennå - og der er vi vel. Du da?
Gjest Skrevet 24. september 2007 #3 Skrevet 24. september 2007 He he, har faktisk lært meg en del nye fremmedord og forståelse rundt visse ting uten at jeg trenger å utype det noe mer, ikke det at alle ville forstått heller.He he Noen flere utrfordringer har jeg i boks i tilegg til regn regn og atter regn. He he reima vs troll har vell vært det evige maset på disse sidene, trist å se diskusjonen har flyttet seg hit da. Hvorfor ikke diskutere noe mye mer innholdsrikt tema som: hvor mye rødvin kan en drikke før en blir brisen hehe.Og hva betegner folk med dette ordet he he. Når er man egentlig brisen? Med andre ord, så er det ikke så mye som skal til for å overgå den evige dress diskusjonen på lik linje som vaskeservietter.
Gjest Skrevet 24. september 2007 #4 Skrevet 24. september 2007 Når mann har tenna i tapeten, altså bokstavelig talt tygger på tapeten for å sjekke om den er så myk at man greier å sette igjen et bitemerke. Da er man brisen..
Gjest Skrevet 25. september 2007 #6 Skrevet 25. september 2007 Kan ikke gå glipp av noe som ikke skjer.......................
ragna Skrevet 25. september 2007 #7 Skrevet 25. september 2007 Kan ikke gå glipp av noe som ikke skjer.......................
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå