☆Lille my* Skrevet 24. september 2007 #1 Skrevet 24. september 2007 Nå føler jeg meg skikkelig ille! Jeg har bare brukt å skylle flaskene i vann før jeg steriliserer de!! men nå sier ei venninne at de må vaskes med zalo først! Gjør dere det?? Greit nok at jeg er fersk mamma men jeg burde vel vite at de må vaskes først:/
*mamma'n til*erlend+andrea Skrevet 24. september 2007 #3 Skrevet 24. september 2007 er greit å vaske de med såpe først, men flasker skal visst ikke vaskes med zalo antibakteriell, bruk heller sun light :-) (vet ikke hvorfor,,,,,)
mammaen til G & A Skrevet 25. september 2007 #4 Skrevet 25. september 2007 Hadde nok vasket de med saape foerst. Men jeg har brukt oppvaskmaskinen min since day one=) Paa toerke greia saa blir de sterilisert=)
Gjest Skrevet 25. september 2007 #5 Skrevet 25. september 2007 hvorfor ikke i zalo antibaktriell? d har jeg brukt hele tiden jeg=/
Gjest Skrevet 25. september 2007 #6 Skrevet 25. september 2007 jeg har heller sjelden vaska de,.. når de har tydelige melkerester har jeg vaska de men vasker ikke hvergang...
Poteto Skrevet 25. september 2007 #7 Skrevet 25. september 2007 eg bruker zalo for å få vekk fettet..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå