Gå til innhold

Snakk om å sparke en som ligger nede...

Anbefalte innlegg

Skrevet

La inn et innlegg på "bli gravid" i stad om det at jeg ikke klarer å få EL... 5 pergokurer , siste var tripppel, og akupunktur har ikke gitt meg EL.. Gikk gråtende ut fra gyn i dag... Men inne på "bli gravid" får jeg bare beskjed om å slanke meg! :-(

Ja, jeg vet jeg burde slanke meg, men det er da faen ikke det jeg trenger å høre nå! Ser da selv at jeg må ned i vekt! *sukk*

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har ikke du PCO(S) da?

De som ber deg slanke deg, bør jo kanskje se på hvilke problemer de med PCO(S) har.

Greit nok at det sikkert hjelper, men de med denne sykdommen har større problem med å gå ned.

Skrevet

Huff:(

Håper du blir gravid snart!! Ikke bry deg om sånt!!!!

*klem*

Skrevet

*trøsteklemmer til deg*

XXX :-)

Skrevet

Takk, pøber`n! godt det ikke bare er noe jeg tror... Ja, det er pcos jeg har... Hadde helt fine og klare slimhinner, så da er det vel bare å vente på en blødning uten mål og mening... *sukk* Hater den udugelige kroppen min!

Skrevet

uffda. vet du hva overlegen på sykehuset sa til meg etter jeg hadde fått min førstefødte: det var ofte ikke vekta det gikk på. dam åtte man være enda mer overvektig enn meg før det begynte å bli ganske klart (og jeg er ikke akkurat slank kan man si). tynne har også problemer med å få barn.

har du sett på alt du bruker av feks smertestillende og preparater om de kan ha noen bivirkninger? vet om de som har hatt problemer med å få barn rett og slett fordi de gikk på tabletter som hadde slike bivirkninger.

har dessverre ingen andre råd enn å forsøke å akseptere det og nyte livet som normalt. kroppen fungerer bedre når den ikke er stressa.

håper det fikser seg for dere snart *klem*

Skrevet

Tusen takk! Snille dere er! :-)

Skrevet

Bruker lite tabletter... Har jeg vondt i hodet tar jeg en paracet og en ibux... Ellers tar jeg B12, folsyre og 3 dobbel dose crom for å få bukt på dette helvetes søtsuget! Den dosen begynner å virke merker jeg...

Skrevet

Kjenner til den frustrasjonen der ja.

Vi er nemlig tre jenter der alle har forskjellig grad av PCO eller PCOS.

Så det er litt av en familie vi er *S*

Du har jo en liten en fra før, og vet at du kan få barn.

Det er vanskelig i den hormonverdenen du lever i akkurat nå, og at det kanskje er vanskelig å se at dette ender godt.

Det kan dessverre ta lang tid for noen, men en dag så er du gravid igjen.

Ikke mist håpet og ikke hat deg selv for at kroppen ikke gjør alt etter "oppskriften".

Jeg kan ikke annet enn å ønske deg lykke til.

Håper du får eggløsningen din i rute igjen.

Lykke til

Skrevet

Kan jeg bli med i denne pco(s) gjengen deres? hehe

Skrevet

Hev deg over det!!! Hva er det å si??

Lykke til videre, fortere enn du aner sitter du der med et blått kryss igjen skal du se:o)

Klem fra meg

Skrevet

Velkommen skal du være *S*

Kan ikke si at det gikk bra med babylaginga til alle tre, men to av tre er vel ikke så dårlig?

Skrevet

Hvem er dere tre, da? Har du msn, forresten?

Skrevet

Hei! Ville bare hviske at det er mulig at NSAIDS som Ibux kan gjøre det vanskeligere å bli gravid.. Så, om det er ønske om å bi gravid, og det er vanskelig å få til, burde man nok kutte disse ut så lenge;)

Lykke til!

Skrevet

Har lest tråden du snakker om og det var jo ikke på en stygg måte de skrev om slanking. De prøvde å gi et velmenende råd som kanskje kunne hjelpe litt på problemet ditt.

Og flere mente ikke poengterete at det var ikke streng slankekur de mente, men et sundt kosthold.

Synes alle svarene var skikkelig, støttende og fint skrevet jeg.

Skrevet

Æsj.... ikke noe kjekt å høre når man har det som tyngst nei ...

Når det er sagt så er det jo et snev av sannhet i utsagnet.

Jeg var innlagt ved Rikshospitalet når jeg var gravid med jenta vår. I den forbindelse var jeg et godt evne for eksamensoppgave for studentene der ;o) Sjefen ved Rikshospitalets kvinneklinikk, dr. Åbyholm var sensor, og vi fikk en lang prat. Blant annet snakket vi om at jeg hadde pcos før jeg ble gravid første gangen. Han spurte hvordan jeg var blitt bedre, og jeg sa som sant var at det hadde skjedd etter at jeg hadde gått ned 15 kilo. Han fortalte da at det var mange som kom til han som ble sur når han fortalte at det meste effektive ofte var å gå ned noe i vekt. Det er jo som kjent en ond sirkel når man har pcos at man også har lettere for å legge på seg, samtidig med at nettopp denne overvekten er en medvirkende årsak til at man ikke blir bedre..... Huff... det skal ikke være lett nei..

Jeg har dog et godt tips til deg.... Prøv reflexologi eller soneterapi. Det var det som satte igang forandringer hos meg, og det ene førte det andre med seg....

Nå har jeg igjen fått pcos og sikkert 20 kilo for mye. Har nå begynt med reflexologi behandlinger (skal ikke bli gravid altså) og håper at dette kan få igang igjen systemene, og at jeg pga det også skal ha litt lettere for å gå ned i vekt igjen....

Masse lykke til :o)

Skrevet

hehe...liten rettelse... sensor var han vel ikke nei... Det var jo hans studenter dette :o)

Skrevet

Vet ikke hva jeg skal si, det er forferdelig.

Trøste klem...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...