Gå til innhold

gave til storesøster??hjelp!! (samme som skravle)

Anbefalte innlegg

Skrevet

har så lyst å gi en gave til min datter når hun blir storesøster.. men er tom for ideer!!

tips??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvor gammel er hun da?

Har tenkt litt på gave til storesøstrene jeg også, men vet ikke hva enda...

Skrevet

hun er 4.. så utrolig vanskelig å finne på noe!

Skrevet

Ja, er litt vanskelig alder det...

For stor til enkelte ting, og for liten til andre...

Hva med noe hun liker å holde på med da.....? Leker eller aktivitetsting?

Perler, puslespill, bøker, klær, tegne/malesaker, prinsesseting, dukke-ting og tang.... Kanskje sin egen baby(dukke) m stelleting, så kan hun stelle den sånn som du steller babyen???

Nei,vet ikke jeg... Ikke enkelt...

Mine er 8 år, og sliter litt jeg også... Tenkte på bøker,dvd,spill eller noe... Men vet ikke, så forslag tas imot med takk!!!

Skrevet

Jeg har kjøpt en kjekt spill til datteren min. Kjekt å kunne gjøre noe gøy sammen , der hun får min hele og fulle oppmerksomhet:-) Så får pappa passe den lille:-)

Skrevet

Vi har også tenkt på dukke til storesøster, men hun er bare 2,5 år. Når din er 4 kan den sikkert hjelpe til med lille baby og da "trenger" hun jo ingen dukke. Synes dette med spill hørtes bra ut, jeg, for da er det kanskje litt lettere å sette av tid til storesøster og pappa kan ta seg av baby. Eller en god bok som "bare" mamma kan lese. Tror det er kjempeviktig at man tar seg alenetid med storesøster/storebror...

Skrevet

Jenta mi er fire og jeg har kjøpt et sett med dukke, rideutstyr og hest med langt hår. Hun har selv sett den på reklame på tv og ønsket seg den.... Da vet jeg jo at den vil falle i smak...

Skrevet

Her er storesøster 6 år og får et smykke ( ligner et jeg har som hun syntes er såååå fint). Det kostet litt, men blir på en måte en gave fra lillesøster som hun kan ha i evig tid.

Hun kommer helt sikkert til å få antisjalusi-leker av besteforeldre osv., så vi valgte å ikke gi dette. Mulig en på 4 år er mer opptatt av leker og at det faller mer i smak? Kommer jo an på 4åringen, det..

Skrevet

Min på 31/2 år er ei ordentlig utejente, vi har kjøpt sparkesykkel som hun skal få. Av besteforeldre vet jeg hun får ordentlig dukkevogn (kombivogn) og stellebord av de andre besteforeldrene. Hun er ei sånn jente som skal gjøre alt det mamma gjør, og er veldig glad i babyer. Også skal hun og mamman på teaterforestilling sammen, bare vi to. Det er jo også en fin gave, litt alenetid med mamma og pappa:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...