Neetamor-mednyspire Skrevet 24. september 2007 #1 Skrevet 24. september 2007 har så lyst å gi en gave til min datter når hun blir storesøster.. men er tom for ideer!! tips??
Gjest Skrevet 24. september 2007 #2 Skrevet 24. september 2007 Tenkte det samme, men like tom for ideer her også... Håper noen har gode tips! Her blir storesøster 4 år... Hva med jenta di?
Neetamor-mednyspire Skrevet 24. september 2007 Forfatter #3 Skrevet 24. september 2007 jenta mi ble 4 i mai.. =) håper på mange tips ja!
Brummeline3barnsmor Skrevet 24. september 2007 #4 Skrevet 24. september 2007 Hva med et fint smykke der det står storesøster inngravert?
Neetamor-mednyspire Skrevet 24. september 2007 Forfatter #5 Skrevet 24. september 2007 har vurdert tanken.. men hun er ikke typen til pynt og smykker!
Irisess 5MA & 4SA lagt på is.. Skrevet 24. september 2007 #6 Skrevet 24. september 2007 Kjøp en t skjorte print ut ett bilde av den nyfødte og skriv over storesøster til verdens beste bror/søster og stryk på(kjøpe spesialpapir) mange av barna i bhg får det de elsker det!! har en som nettopp har fått verdens nydeligste lillesøster han fikk en genser da og han gikk med den i en uke og elsket den over alt på jord ved siden av sin søster viste fram til ALLE
Birthen Skrevet 25. september 2007 #7 Skrevet 25. september 2007 Eldstejenten min finn BabyBorn-dukke da hun ble storesøster. Var stor suksess her i huset (men jeg konfiskerte den maten som følger med dukken før hun fikk den... Bare gris og strev med den... ) De selger også noen små bamser med merkelapper som festes med borrelås på magen. Hun fikk en rosa med "storesøster" skrevet på magen fra onkelen sin. Suksess den og. (De selges i hvert fall i resepsjonen på KK Haukeland)
Rosalille og sjarmtrollene Skrevet 25. september 2007 #8 Skrevet 25. september 2007 Da jeg ble storesøster i en alder av 3 og 1/2 tok pappa meg med til en lekebutikk hvor jeg fikk velge en ting. Jeg kunne velge hva jeg ville. Til pappas store overraskelse valgte jeg en dukke, en babydukke som kunne drikke og tisse. Tror egentlig han trodde jeg kom til å velge det største jeg fant...hehe... Mamma og sambo har planer om å gjøre det samme med min sønn da han blir storebror.
*bitteliten okt 07* Skrevet 25. september 2007 #9 Skrevet 25. september 2007 Jeg har verdens vakreste stedatter på 5 år som gleder seg så til å bli storesøster, til henne har vi bestillt en tskjorte som det står "verdens beste storesøster" på. (Den fikk hun når vi fortalte henne nyheten) I tilegg har jeg strikket et teppe til dukken hennes som er helt likt det jeg har strikket til babyen,så kan vi gå tur med hver vår vogn sammen:) Vi vurderer også å kjøpe en medaljong som vi skal sette inn et bilde av henne og et av babyen, så graverer vi storesøster eller noe utenfor:O)
temi & keli Skrevet 25. september 2007 #10 Skrevet 25. september 2007 Datra mi er 2år og 3-4 mnd'er når hun blir storesøster, og jeg tenker at hvis hun ikke har fått "ordentlig" dokkevogn innen den tid, er det en fin storesøstergave..Hun har ei ikea-vogn som hun triller dokka i nå, men der "ligger jo ikke dokka noe godt" )
Gjest Skrevet 25. september 2007 #11 Skrevet 25. september 2007 Hei alle ) Mange fine forslag her ;o) T-skjorte/genser med bilde på var en god ide, men da ville jeg hatt med både henne og lillesøster sammen på. Smykke er ikke aktuellt her heller, slik HI sier... Jenta mi har mange smykker fra dåp o.l., men skal overhode ikke bruke de. Får vente et par år til med det ;o) Leker ser jeg på som uaktuellt også... Huff, har altfor mye av det allerede, dessuten er dette like etter jul... Men jeg skal nok finne den "perfekte" gaven ja )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå