~sjiraff~ Skrevet 24. september 2007 #1 Skrevet 24. september 2007 Så ut til å være veldig lite liv der ( Hva med dere som kun har barn over 3 år, henger dere fortsatt her?
pøber´n & je Skrevet 24. september 2007 #2 Skrevet 24. september 2007 Det er lite liv inne der. Jeg er mer her, enn der inne. Men i forhold til min glanstid inne her, bruker jeg lite tid på disse sidene
Gjest Skrevet 24. september 2007 #3 Skrevet 24. september 2007 Jeg dropper innom, men synes det er lite liv, ja...
Bøggly Skrevet 25. september 2007 #4 Skrevet 25. september 2007 Det er der jeg skulle ha vært ja, men det er så lite liv der inne. Men skulle gjerne ha sett at vi var litt mer aktive der, for spebarnstida er for lengst over.............
Monajenten Skrevet 25. september 2007 #5 Skrevet 25. september 2007 Lillegutten min ble født en måned etter at storesøster fylte tre år, så det får jeg bruke som min unnskyldning;) Men jeg vil nok tro at jeg hadde blitt værende her likevel. Det blir vel kanskje en ond sirkel det der. Det er lite liv, og derfor er det få som gidder å være der. Dermed blir det jo aldri flere heller. Hmm...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå