Bella Donna Skrevet 24. september 2007 #1 Skrevet 24. september 2007 Har litt irritasjon over ei "venninne" å få ut, så om noen gidder å lese hadde det vært fint. I ca 4 år har vi hatt et vennepar som vi har delt sorger og gleder med, vært på ferier med, feiret hellidager med ol. Den mannlige delen av paret er min manns barndomskamerat, men det har egentlig ikke noe med saken å gjøre. Hun er forøvrig fadder til sønnen vår. I alle fall fortalte de for en uke siden at de skulle flytte fra hverandre. Det var hun som ville avslutte forholdet Både jeg og min mann synes dette er fryktelig trist. Den samme dagen som vi fikk vite det, snakket jeg litt med henne på msn og sa at om hun trengte noen å snakke med stiller jeg opp når det måtte være. Hun svarte at det var fint å vite, og håpet at vi fortsatt kunne være venner, selv om hun ikke var samboer med xxx lenger. Etter det har jeg ikke hørt noe fra henne. Derimot har hun møtt mannen min i byen (fordi hun skulle låne noe av han) og vært på jobben hans for å låne han noe. I helgen fikk søsteren hennes baby. Da sendte hun melding til min mann med bilde av babyen. Ikke et ord til meg. Hva pokker skal jeg tro om dette, da? Jeg er i allefall nesten overbevist om at hun ikke har så mye til overs for meg (vi er ganske forskjellige, men har hatt det veldig mye artig) Begynner å lure på om hun liker mannen min litt bedre enn det som er normalt? Huff, dette ble litt langt, men hva tror dere?
Gjest Skrevet 24. september 2007 #2 Skrevet 24. september 2007 Det er nok fordi hun pleier sprengpule mannen din på kottet på ferien at de går fra hverandre, ser du.
~sjiraff~ Skrevet 24. september 2007 #3 Skrevet 24. september 2007 Utifra hva du skriver her så mener jeg at hun ennå ikke har fått en sjangse til å vise om hun liker deg eller ikke. Jeg sender aldri meld til begge i ett par, bare en og den er jo til begge. Gi henne mere tid, hvis det kun er gått en uke er jo ikke det mye..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå