~sjiraff~ Skrevet 24. september 2007 #1 Skrevet 24. september 2007 Henger alle fortsatt på DiB? Har nettopp kommet over i og med at snuppa ble 3 i går, men skjønner at denne siden ikke er like innarbeidet ennå?
Gjest Skrevet 24. september 2007 #2 Skrevet 24. september 2007 Nei, jeg har titta innom sånn jevnt og trutt, men henger vel mest på modenmamma enda jeg.. Lillegutt er bare 2, så da kan jeg henge der ett år til:) Men har jo to eldre barn. Skal titte litt oftere inn her nå- du og kanskje?
blond Skrevet 25. september 2007 #3 Skrevet 25. september 2007 Vi er noen faste her inne. Med jevne mellomrom kommer det dib-folk innom og kommenterer hvor lite liv det er her inne, men det virker som om det er det eneste de gjør. Jeg er på både BarnetMitt og Dinbaby, synes det fungerer greit. Det er fint om flere bruker BarnetMitt og ikke bare ser innom og snur i døra... for så å vende tilbake til Dinbaby igjen. VELKOMMEN TIL DERE NYE HER INNE!!
Bøggly Skrevet 25. september 2007 #4 Skrevet 25. september 2007 Kan vi ikke sørge for å få til litt mer liv her inne da? Jeg har selv en gutt på 6 år, så jeg passer dårlig på DiB......er også litt lei alle babyspm, men henger der inne mye pga stor aktivitet, og man får alltid svar på spm. (i allefall på Skravle). Jeg har i allefall tenkt å poste litt oftere her inne, og gi mitt bidrag til å øke aktiviteten her inne! :-)
~sjiraff~ Skrevet 25. september 2007 Forfatter #5 Skrevet 25. september 2007 Prøve å være en av de som blir jeg da )
~sjiraff~ Skrevet 25. september 2007 Forfatter #6 Skrevet 25. september 2007 Vi får begynne vervekampanje fra dib ) Mange med barn over 3 år som henger mest der inne tror jeg.. Men dette forumet er vel så nytt at det ikke er ordentlig innarbeidet ennå.
blond Skrevet 25. september 2007 #7 Skrevet 25. september 2007 Det er ikke så nytt her inne. Forumet ble opprettet juli i fjor. Fint at dere vil fortsette å være her inne! Det hadde vært fint om skravlesiden ble brukt som skravleside: altså en uhøytidelig plass å oppholde seg når man er sosial og ikke har noen bedre ideer. Det er nå engang slik at folk trekkes mot andre og er det dødt et sted beveger man seg over der det er mer liv. Er dere ellers fornøyde her inne?
PrinsesseSjefen Skrevet 25. september 2007 #8 Skrevet 25. september 2007 tja, når vi "faste" er borte så blir det stille... hehe Her har det gått i ett i det siste, så ikke akkurat fått sittet så lenge om gangen. I helga var jeg på rafting, og det var bare kjempegøy!!!! Pluss at jeg traff igjen studievenninner fra 10 år siden. Så det ble mye skravling (ingen "innrømmet" å bruke dinbaby eller barnetmitt, eller tør ikke komme ut av skapet..hmmm) Ellers er det typisk høst-og-skolestart-stress i huset.
Korse76♥ Skrevet 26. september 2007 #9 Skrevet 26. september 2007 Jeg er også innom innimellom... Skal prøve igjen å bli flinkere :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå