Willy Wonka Skrevet 24. september 2007 #1 Skrevet 24. september 2007 For her er det null søvn om dagen....er bare ikke trøtt....under 2 uker til jeg blir mamma og er bare giret...så tror ikke det blir noe søvn i natt heller. Noen som vil holde meg med selskap`??
Tre tette! *07+10+11* Skrevet 24. september 2007 #2 Skrevet 24. september 2007 henger meg m på den:) håper på å sove ved 2-3 tiden da.. siden jeg ikke har sovet på ettermiddagen. helt merkelig søvnmønster om dagen:) hehe..
Kristin* Skrevet 24. september 2007 #3 Skrevet 24. september 2007 Ja, blir våken netter for tiden ja. Har så uro i beina att je ikke har sjans til å sove. Så jeg kan holde deg med selskap jeg :-)
Willy Wonka Skrevet 24. september 2007 Forfatter #4 Skrevet 24. september 2007 Takk! Kl. 01.10 begynner Cold case..så går det slag i slag...regner med å bli trøtt rundt kl. 03.00. Da har jeg også fått med meg Bundy. Kanskje jeg tar frem noen gamle episoder av Frustrert fruer. Jo...nå har jeg det. Jeg ser sesong 2 igjen..
Elskeråværemamma Skrevet 24. september 2007 #5 Skrevet 24. september 2007 Uff, urolige bein jeg også.... Noe som betyr natt etter natt uten søvn, og bein som ikke klarer og sitte stille å se på tv... sukk!! Tror jeg holder dere med selskap jeg også..... Gjesp!!
Willy Wonka Skrevet 24. september 2007 Forfatter #6 Skrevet 24. september 2007 æsj....denne episoden av Cold Case har jeg sett ( Da blir det sesong 2 av Frustrerte fruer....de har jeg jo også sett...men bra underholdning likevel..
MariaEW- 05.10.07♥ Skrevet 24. september 2007 #7 Skrevet 24. september 2007 her har jeg satt meg deadline klokken 02.00. kommer rørlegger hit i morgen, rundt klokken 10(!!!!!!!) i mone ører er det svarte natta enno... hadde det ikke vært for at han skal jobbe inne på soverommet, hadde han skulle fått låst seg inn selv og gjort jobben;) (er en kamerat av husvertene!) okey, 02.15 skal jeg legge meg;) må finne ut om det er flere som er våkne. *lykke til til oss*
Frukten og To små Skrevet 25. september 2007 #8 Skrevet 25. september 2007 er våken, men ikke høygravid. men det kjennes f** sånn ut! her popper det any time ut noe av ribbeina..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå