Gå til innhold

Puppenekt!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lillemann på 5 mnd har begynt å streike ved puppen. Hvis han tar den, drikker han litt for så å bli urolig eller snu seg vekk...

Flaske nekter han å ta, så hva skal jeg gjøre?????

Har begynt med grøt til kvelds og det går helt fint, men han må jo ha væske også i løpet av dagen!!! ( tar puppen fint om natten)

Noe med gode råd?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har du prøvd å endre ammestilling? Liggende fungerer for tiden godt for oss om hun nekter. Du kan også prøve å amme med en gang han våkner og fremdeles er trøtt, er ofte enklere da...

Skrevet

Vi hadde dette problemet i to uker. Så fikk jeg tips av ammehjelpen å forberede puppen. Han ble sur over at melka ikke kom med en gang. Hun sa at når en har ammet en god stund ble utdrivningsrefleksen tregere, Noen barn reagerer på det... Her var det tilfelle

Skrevet

Samme skjeddee her. Puppen er ikke mye populær lengre (6mnd). Han spiser best om han er litt trøtt ja. Så nå venter jeg mye lengre mellom hvert måltid, så han skal bli skikkelig sulten. Men det virker ikke som han blir så sulten..... Mat ca hver 4-5 time, får litt grøt el fruk etter puppen to til tre ganger om dagen. Ble ikke så mye råd her, bare masse rot, men håper du ble litt klokere:)

Skrevet

Prøv å gi utpumpet melk fra kopp eller tutkopp, kan jo hende han tar litt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...