Gå til innhold

Nattinatt :) har du tid?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heihei

Lurer på om du ser om det er bekkenet jeg begynner å bli plaga med nå på slutten av svangerskapet?

Har litt vondt/smerter i rygg nå.

Dessuten lurer jeg på om det er noe forandringer i forbindelse med datoen lillemann blir født og fødselsforløpet?! ( 14. oktober er termin )

Har så lyst å ønske han velkommen neste uke... Sorry maste ( men tenkte det kunne forandre seg )

Jeg er født 110187

sambo 090275

og hvor mye penger trenger vi legge av til bryllupet vårt i Mai i paris?

Eller får vi/ vinner vi noe?

Ser du det?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hallo

Nei,ikkje bekkenløysinga sånn sett, det er meir fordi det er på slutten,og du er tyngre.Ser ut til at det blir litt etter termin altså,slik eg får det opp,om ikkje du går litt inn for det då,at det skal skje før.(sex,spaserturer,osv)Rundt ni/ti timer får eg opp på fødselen.Ser ut til å bli ein heilt normal,vaginal fødsel på deg.Rundt 30 000 kr vil det koste,men 15 tusen får eg opp dere trenger å legge opp.Vil få av nokre foreldre,ser det ut til,penger altså.Masse lykke til,og bryllupet blir kjekt ser eg.

Skrevet

Tusen takk for besvarelsen :)

Ja, vi skal ha det i frankriket, ser du om det er mange som blir med oss? også lurer jeg på om jeg kommer til å ha slanka meg en del til da så jeg kommer i en fiin kjole, eller er jeg lik vekta mi nå?

Ok, men det høres fint ut.. 15.000,- skal vi få til:)

Mener du jeg kan påvirke fødsel før?

Viss jeg går en del og har sex?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...