Pike 28 ♥alene med 2 søte små♥ Skrevet 24. september 2007 #1 Skrevet 24. september 2007 Veldig fin den hjemmesiden din! Koselig skryteside av den skjønne gutten din! :-) Må også bare si at jeg er helt enig med deg når det gjelder ammingen...
Vålerenga12 m/ 3 små Skrevet 24. september 2007 #2 Skrevet 24. september 2007 Takktakk! *må ha en skryteside på nett å* =) Var et tungt valg, men som jeg skrev.. Fins ikke NOE bedre enn å se den lille bli METT. Verdens beste følelse en mor kan ha. Uansett hvor melka kommer fra..
balle og solo Skrevet 24. september 2007 #3 Skrevet 24. september 2007 Jeg vil også seee! hvor er den?
Vålerenga12 m/ 3 små Skrevet 24. september 2007 #4 Skrevet 24. september 2007 Hehe:) http://vaalenga12daniel.piczo.com/?cr=6&rfm=y
Pike 28 ♥alene med 2 søte små♥ Skrevet 24. september 2007 Forfatter #5 Skrevet 24. september 2007 Jeg led meg gjennom 6 måneder med amming, blod og tårer pga dette ammepresset! Så det var tøft av deg å gjøre det som du gjorde! gutten min ble mett, men jeg hadde store åpne sår og mye vondt... Blir ikke sånn med neste, for å si det sånn!
balle og solo Skrevet 24. september 2007 #6 Skrevet 24. september 2007 sååå nydelig gutt!!!! og kjempefin side ;-) så fint at alt gikk så mye bedre med mme da!! har selv ammet lenge begge gangene, og er selvsagt glad for d! men skjønner at d er såklart ikke alltid d beste for enhver pris :-) så fint d har ordnet seg for dere!!
Vålerenga12 m/ 3 små Skrevet 25. september 2007 #7 Skrevet 25. september 2007 Pike 25 & ♥Nikko♥ Uffda!! Trist å høre! Jeg klarte rett og slett ikke mer, MEN.. Hadde det ikke vært for mamma ville jeg prøvd enda lenger. Men mamma så hvor vondt jeg hadde det og ikke minst hvor vondt gutten min hadde det som sov, våknet og hylte til han sovna igjen. Jeg prøvde i to-tre timer mens han var våken å få han til å spise, men han ville ikke. Ikke så lett for han, når jeg ikke hadde de letteste brystvortene å suge ut fra. Han var jo alltid så sulten og hadde ikke tid til å ta seg den tiden å suge melk. Jeg pumpet meg i to-tre dager, men det eneste som kom ut var blod. Ringte ammehjelpen, men følte de ikke hadde noen konkrete råd å gi meg annet enn at jeg måtte fortsette å prøve og at jeg sikker snart ville slutte å blø og at jeg måtte jobbe me å få brystvortene slik at han kunne få ordentlig tak. Men når han ikke hadde tid eller ork til å gjøre det ble det vanskelig og jeg fikk jo brystbetennelsen allerede på sykehuset. Andre natten jeg var hjemme satt på sengekanten og gråt. Prøvde alle stillinger for å få han til å suge, men ikkenoe nyttet. *grøsse* Da han for første gang tok flasken drakk han opp 150ml på en gang og det var det beste jeg kunne gi han og meg selv. Gikk til legen og han sa at det var bra jeg kom da, for jeg hadde så store sår, og blodet piplet ut litt. Brystene var harde som gråstein også. Og innmarri røde og fæle.. De to ukene jeg prøvde å amme vil jeg ikke ha igjen og jeg skal prøve på neste. Men da skal jeg lytte til meg SELV og ikke andre. KLarer jeg ikke ammingen vil alt bil bedre ve å gi barnet MME. Såpass har jeg virkelig lært!
Vålerenga12 m/ 3 små Skrevet 25. september 2007 #8 Skrevet 25. september 2007 lisje-prompen Takktakk! Hadde håpet å amme jeg å, men å gå slik jeg gjorde og la gutten min gå slik, var ikke verdt det i lengden. Du er heldig som har fått til å amme begge barna dine! Hører mange si (som gir mme) at de savner kosen me puppen, at det er så koselig å amme ++ Men jeg for min del følte jeg fikk det jeg trengte ve bare å se gutten min bli mett.. Og han var en skikkelig kosegutt, me mme! Kunne sitte lenge og kose seg me flasken. =) Er glad det ordnet seg, for har hatt en del motgang vi å! Men, for det meste ordner jo alt seg! PÅ en bedre måte, isteden for verre, når det allerede føles som om det er som verst!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå