Anonym bruker Skrevet 24. september 2007 #1 Skrevet 24. september 2007 Selv om det er gode råd innimellom, så er jeg så lei krangling, bedrevitere m.m Problemet mitt er bare: Jeg er avhengig av DiB....sjekker tråder flere ganger om dagen, klarer ikke la være å svare, hiver meg gjerne inn i krangle-tråder osv. Så: Jeg må avvennes, på lik linje som en alkoholiker må slutte å drikke. DiB tar alt for mye av tiden min, tid jeg burde bruke på meg selv, ikke minst babyen min, sambo og alt annet. Flere enn meg som må på DiB-avvenning?? (tror jeg er anonym nå......)
Anonym bruker Skrevet 24. september 2007 #2 Skrevet 24. september 2007 Hei, jeg heter Lone, og jeg er DIB avhengig
Anonym bruker Skrevet 24. september 2007 #3 Skrevet 24. september 2007 nja...jo...men et perfekt sted å få la hormonene styre litt og slenge fra meg litt agresjon så er jeg blid og formøyd med de her hjemme
Anonym bruker Skrevet 24. september 2007 #4 Skrevet 24. september 2007 Jaaaaaaaaaaa......må bare komme meg ut av dette nettstedet!! Tar alt for mye av tiden min også
Anonym bruker Skrevet 25. september 2007 #5 Skrevet 25. september 2007 Jeg er også en av anonyme dibaholiker. Tror det er ganske mange av oss. La oss bryte ut ;-)
Anonym bruker Skrevet 25. september 2007 #6 Skrevet 25. september 2007 JA! men jeg klarer ikke kutte ut! husker jeg var så glad for at jeg nærma meg fødsel da jeg var totalt avhengig av babyimagen.com... og jeg husker sjokket da jeg oppdaga DIB!!!
Anonym bruker Skrevet 25. september 2007 #7 Skrevet 25. september 2007 Jeg er drittlei denne siden også, men må likevel innom en gang i blant for å se. Men nå har jeg blitt flink, det kan gå dagesvis i mellom og jeg har ikke vært på den beryktede listen på flere måneder. Jeg har blitt kjent med masse hyggelige damer og fått meg noen gode venner her, men har dessverre også møtt en haug med idioter som burde vært sperret inne. *patetisk*
firemerkersmør Skrevet 25. september 2007 #8 Skrevet 25. september 2007 Jeg er ihvertfall drit lei av å svare konstruktivt på tråder hvor jeg har svært god kunnskap, og bli kaldt hysterisk etterpå. Og få til svar at HS sier noe annet, akkurat som vi her inne har god tro på HS??!!
Anonym bruker Skrevet 25. september 2007 #9 Skrevet 25. september 2007 og akkurat som du kan allt da tassens mamma.....
winneboo Skrevet 25. september 2007 #10 Skrevet 25. september 2007 Jeg var kjempeavhengig før men etter at jeg begynte å jobbe fulltid så blir det max 30min-1 time per kveld. Deilig å ikke ha så mye tid til DIB lenger, ble helt gal i hodet før..hehe
Anonym bruker Skrevet 25. september 2007 #11 Skrevet 25. september 2007 Arghh, ja, er så lei, men samtidig så avhengig. Prøver å trappe ned og har klart det litt ihvertfall...forbanna altså.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå