Anonym bruker Skrevet 24. september 2007 #1 Skrevet 24. september 2007 Selv om det er gode råd innimellom, så er jeg så lei krangling, bedrevitere m.m Problemet mitt er bare: Jeg er avhengig av DiB....sjekker tråder flere ganger om dagen, klarer ikke la være å svare, hiver meg gjerne inn i krangle-tråder osv. Så: Jeg må avvennes, på lik linje som en alkoholiker må slutte å drikke. DiB tar alt for mye av tiden min, tid jeg burde bruke på meg selv, ikke minst babyen min, sambo og alt annet. Flere enn meg som må på DiB-avvenning?? (tror jeg er anonym nå......)
Anonym bruker Skrevet 24. september 2007 #2 Skrevet 24. september 2007 Har samme problem...tar mye tid og klarer ikke la være. Håpløst. Vil så gjerne bli kvitt hele Dib. Skal bare skjerpe meg....avvenning må til her også.
Anonym bruker Skrevet 25. september 2007 #3 Skrevet 25. september 2007 Jeg er bare innom å kikker av og til for å se om det er noen spennende tråder. Men orker ikke være særlig aktiv her for synes det er alt for mye krangling og synes forumet er så upersonlig. Så aktiv er jeg på ett annet forum der det sjeldent eller aldri har vært noe særlig krangling og alle er venner =)
Anonym bruker Skrevet 25. september 2007 #4 Skrevet 25. september 2007 Holder på med avvenning jeg også, enig i alt du sier. rart i grunnen at noe en synes er drit gjør oss avhengige!
Anonym bruker Skrevet 25. september 2007 #5 Skrevet 25. september 2007 Kanakje vi kunne få en egen side for oss som vil avvennes fra DiB? Må også være anonym, tørr ikke at alle skal se jeg er avhengi, snakk om fornektelse!
Anonym bruker Skrevet 25. september 2007 #6 Skrevet 25. september 2007 En ting er at jeg er avhengig av dib, men jeg kan gå en "hel dag" å irritere meg over hva folk mener, skriver eller gjør med sine søte små som jeg er totalt uenig i...det er nesten det verste. Hadde vært så myyye bedre om alle bare var enig med meg...hihihi
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå