ønsker meg en baby ti! :-) Skrevet 24. september 2007 #1 Skrevet 24. september 2007 Du svarte på innlegget mitt nedenfor her. Var du gravid utenfor livmoren, eller fikk du baby? Blødde du mange dager?
ønsker meg en baby ti! :-) Skrevet 24. september 2007 Forfatter #2 Skrevet 24. september 2007 Hei igjen1 beklager så ikke at det var i dag du hadde fått beskjed om at det sannsynligvis er graviditet utenfor livmoren! du må gi oss tilbakemeldig når du har vært på UL! Lykke til du også!
LilleFrøkenL Skrevet 24. september 2007 #3 Skrevet 24. september 2007 fikk beskjed om det i dag ja..hcg nivået hadde ikke steget så mye fra tirsdag til fredag..fra 780 til 910..så utfra dt var di redd for at det var utfor livmoren..jeg var på ul sist onsdag men da kunne di ikke se noe..skal igjen på ul 4 oktober.. alt bra me deg??
ønsker meg en baby ti! :-) Skrevet 24. september 2007 Forfatter #4 Skrevet 24. september 2007 Hei igjen! jeg er i dag akkurat 5 uker etter det jeg vet! testet positivt på legekontoret på tirsdag, men fikk beskjed om å komme tilbake på fredag med ny prøve fordi den var svakt positiv! På fredag fikk jeg beskjed om at den fortsatt var svakt positiv, men tok en test selv fredag og på søndag og testen på søndag var mye sterkere enn den på fredag hos meg! Men har altså blødd siden onsdag, mye mindre enn vanlig mens! Men var på legekontoret i går og legen var ikker på at det var en SA! Skal på UL på onsdag, er da 5 + 2 så jeg håper på å få en forklaring da! Lykke til du også! Krysser fingrene på at det går bra med oss begge og at vi har en baby om 9 mnd! Klem! :-)
LilleFrøkenL Skrevet 24. september 2007 #5 Skrevet 24. september 2007 jeg var jo ganske sikker på at jeg hadde hatt en SA nå siden jeg blødde,men da sa di at det ikke var sikkert fodi ganske mange blødde i begynnelsen av svangerskapet og noen gjennom hele svangerskapet! men di sa også at jeg kunne ha hvert gravid me tvillinger og at jeg mistet dn ene..å ei jordmor sa at det beste var å måle hcg for det var det eneste som var sikkert..for gravtestene kunne slå ut i mange uker etter en sa..så jeg ble ikke så mye klokere kan du si:)men mine tester ble også bare sterkere..kroppen er en merkelig ting:) håper hvertfall at alt går bra med deg og at du har en frisk liten spire som klamrer seg fast i mors mage:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå