nurkimagen.com Skrevet 24. september 2007 #1 Skrevet 24. september 2007 Sist jeg gikk gravid, 1 år siden, var det kjempemye aktivitet. Innleggene "falt" ut av siden med en gang! Blitt skikkelig "ut" å være her nå, tydeligvis!
SuperGlad Skrevet 24. september 2007 #2 Skrevet 24. september 2007 da jeg gikk gravid med jenta mi som nå snart er 17 mnd så var jeg heeeele tiden her inne, å snakket å snakket døgnet rundt. var alltid mye folk her inne, å vi snakket om alt mulig. Nå er det jo skikkelig dafft her inne :-( ja ja, har heldigvis klart meg med dib på kveldene etter snuppa har lagt seg å sambo har satt seg på sin data.
Tobias og Robin Skrevet 24. september 2007 #3 Skrevet 24. september 2007 Det er over fire år siden jeg sist var hær inne, aå jeg vet ikke om aktiviteten er lav eller ikke, men det var i allefall ingen inne på chaten?...
lioevr- Verdens lykkeligste Skrevet 24. september 2007 #4 Skrevet 24. september 2007 Før i tiden gikka lt så fort på skravle at man måtte sitte her konstant for å få med seg noe som helst... nå kan man skippe innom med noen dagers mellomrom og de samme trådene ligger på førstesiden... så ja, det er stille her..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå