Anonym bruker Skrevet 24. september 2007 #1 Skrevet 24. september 2007 Noen som vet hvor man får tak i skjema for hvem som skal ha hovedomsorgen? No har vi begge den, men far overlet den til meg. Men hvor henvender man seg?
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 24. september 2007 #2 Skrevet 24. september 2007 tror det er sånn at når du melder at far flytter ut eller du flytter med barnet så får du automatisk hvoedomsorgen. om du tenker på foreldreansvaret så er det vel nav tror jeg.
Anonym bruker Skrevet 24. september 2007 #3 Skrevet 24. september 2007 oki. Da har jeg kanskje alt fått hovedomsorgen. Da far skreiv under i sommer. Jeg får ringe å sjekke det ut. Foreldreansvaret skal vi ha sammen, er kun hovedomsorgen vi har vært i sak om. Takker for svar!
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 24. september 2007 #4 Skrevet 24. september 2007 da har du den helt sikkert. tror ikke det går an at du ikke har hovedomsorgen så lenge barnet bor hos deg. loven er jo bygd opp på at den som barnet bor hos har hovedomsorgen
Anonym bruker Skrevet 24. september 2007 #5 Skrevet 24. september 2007 Da er jo jeg glad. Barnefaren og jeg kom til enighet i dag, så er glad kan man si. Så no kan jeg også flytte om jeg ønsker. Og motsatt. Så da slapp vi en runde til i retten.
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 24. september 2007 #6 Skrevet 24. september 2007 Så bra :-) ikke noe er bedre en når ting begyner og falle på plass :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå