Sara Rompompei Skrevet 24. september 2007 #1 Skrevet 24. september 2007 Mangler jo egentlig ingenting! Det eneste han kommer på selv er sånn Nintendo WII, men herregud, det synes jeg er litt drøyt. I fjor fikk han sykkel, året før der stor bilbane... må liksom matche litt da, synes jeg... Nå har jeg gått og grubla og tenkt i flere uker og er helt tom. Og stakkars gutten min har bursdag på torsdag! Er det noen som har noen forslag her. En presang til klumpen min som fyller 7 år (åh så stor han har blitt!) Tenker meg ett sted mellom 500 og 1000 egentlig... alle forslag mottas med STOOOR takknemlighet
♥Once♥upon♥a♥timeƸ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ Skrevet 24. september 2007 #2 Skrevet 24. september 2007 GeoMag. Magnetdingser til å sette sammen til alt mulig rart. Får de i forskjellige sett til forskjellige priser. Men han må like å bygge ting da!
ApriIbaby Skrevet 24. september 2007 #4 Skrevet 24. september 2007 Og hva med sånn byggesett der man bygger en modell av en bil eller et fly eller hva det måtte være av lim og plastbiter...og som man lakkerer eller maler når det er ferdig. da har han noe å glede seg over lenge, og det er en stimulerende leke....
Sara Rompompei Skrevet 24. september 2007 Forfatter #5 Skrevet 24. september 2007 Er litt redd for disse magnet-lekene. Har en liten gutt på 10 mnd som krabber rundt på gulvet... Vi har noe da, jeg er kjempefasinert av det... Er jo såå gøy å pusle med. men det vi har har vi pakket bort inntill videre. Vil ikke att mini skal spise sånt nei...
Sara Rompompei Skrevet 24. september 2007 Forfatter #6 Skrevet 24. september 2007 Ja, det er en mulighet med Lego... Han er litt hekta på disse Bionicle figurene. Men Lego er jo så svindyrt også da... I hvert fall om man skal kjøpe noe som er litt ekstra.... Men har det som kriseplan da )
Sara Rompompei Skrevet 24. september 2007 Forfatter #7 Skrevet 24. september 2007 Han er ikke så flink med sånt enda... Men det er jo en super ide til senere... Takk takk
trekløvermor Skrevet 24. september 2007 #8 Skrevet 24. september 2007 Jeg har en sønn på 7 og her i gården er det walkie talkie som er tingen om dagen. De leker med det eller spiller Nintendo wii da Det fine med det spillet er at det er trimapparat for a mor samtidig *flirer*Eller ninja turtles, klokke, kikkert, fjernstyrt bil/fly, tryllesett, spionkoffert og ja, jeg kunne vel fortsatt i all evighet. Har 2 jenter og 1 gutt, men gutten er den enkleste å kjøpe til. Hva med nintendo ds lite da??? Lykke til og gratulerer med stro, liten gutt på torsdag!!
SuperJessie <3 Skrevet 24. september 2007 #9 Skrevet 24. september 2007 psp eller nintendo ds lite ? typiske gutteting, vet lillebroren min hadde blitt veeeldig glad for det her i allefall..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå