Attpåklatten :-)™ Skrevet 24. september 2007 #1 Skrevet 24. september 2007 Og sambo synes det er skikkelig koselig...........jeg synes det er litt ekkelt jeg;-) Når en hører at det tar skikkelig tak i vinduer og endevegg, regner plasker inn i ruta.......nei, det skal ikke være sånn her på østlandet! Det er helt feil......
Karomamma Skrevet 24. september 2007 #2 Skrevet 24. september 2007 Å, jeg synes det er deilig med litt ruskevær! Jeg gikk frivillig ut for å handle i sted, men støvler og regntøy i vinden
Karomamma Skrevet 24. september 2007 #3 Skrevet 24. september 2007 Forresten så har jeg fått nye gummistøvler med sebramønster! De er veldig tøffe, synd det var mørkt så ingen fikk se dem utenom fyren i kassa på Kiwi
Attpåklatten :-)™ Skrevet 24. september 2007 Forfatter #4 Skrevet 24. september 2007 Hehehe, han syntes sikkert de var kule han!!!
♥Snulder Skrevet 24. september 2007 #6 Skrevet 24. september 2007 Åååå.... men det er jo så koselig når det klukker sånn morsomt fra takrennene!!!
Gjest Skrevet 24. september 2007 #7 Skrevet 24. september 2007 Det blåser og vi har kortslutning i huset. Det har kommet så mye regn at utelampene har utløst kortslutning. Og som dere sikkert vet, er jeg gift med supermannen med 10 tommeltotter og pappaen min er 3 uker bortreist. Kan bli både kaldt og mørkt på badet. Får finne frem hodelykta når jeg skal løse kryssord på senga... Ja, ja... Vi har da lys i stua....og komfyren virker på kjøkkenet.. Nå er høsten her. Nyt den med alle flotte farger, frisk vind og maaaaaaassse regn
Reveenka Skrevet 25. september 2007 #8 Skrevet 25. september 2007 Hehe, ikke ofte vi har sånt vær her, nei! Jeg syns også det er koselig, men innrømmer at jeg ikke liker at det blåser aaaaltfor mye! Husker den store stormen som var her for tre-fire år siden; da blåste låven til naboen ned, tak løftet seg av hus på byggefeltet i nærheten og trær gikk overende i en sånn stormgate, så man¨kunne se hvor det hadde blåst som verst... Da var jeg hjemme alene, og tok med alle revungene ned i kjelleren da det sto på som verst; var redd den store bjørka ute i hagen skulle komme inn gjennom taket/veggen... I natt våknet jeg forresten av regnet og vinden - det var friskt, ja! c",)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå