Gå til innhold

Om 12 timer flyr vi over Atlanterhavet.


Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå er det ikke mange timene igjen til vi reiser til Gardemoen :)

Begynner å få litt sommerfugler i magen, det skal bli hardt å reise fra alle 4 barna, men samtidig godt med en ukes ferie.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

åååå så heldig!

Hvor skal du?

Kose deg masse da! ;)

Ungene klarer seg nok vettu.

Verre for foreldrene som regel

Skrevet

Vi skal til Azorene, var eneste det fantes billetter til. Kom litt brått på denne turen, da vi ikke viste at vi hadde barnevakt før på torsdag.

Unga klarer seg bra, veit jo det, meeeeeen.........

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...