Joikaboll@ Skrevet 24. september 2007 #1 Skrevet 24. september 2007 Nå er det ikke mange timene igjen til vi reiser til Gardemoen Begynner å få litt sommerfugler i magen, det skal bli hardt å reise fra alle 4 barna, men samtidig godt med en ukes ferie.
¤MegOgMini¤ Skrevet 24. september 2007 #2 Skrevet 24. september 2007 åååå så heldig! Hvor skal du? Kose deg masse da! Ungene klarer seg nok vettu. Verre for foreldrene som regel
Joikaboll@ Skrevet 24. september 2007 Forfatter #3 Skrevet 24. september 2007 Vi skal til Azorene, var eneste det fantes billetter til. Kom litt brått på denne turen, da vi ikke viste at vi hadde barnevakt før på torsdag. Unga klarer seg bra, veit jo det, meeeeeen.........
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå