Helnøtt med spire:) Skrevet 24. september 2007 #1 Skrevet 24. september 2007 Skal på 2 gangs intervju *spent* Klesbutikk, med litt undertøy og slikt. Hva ha på?
Gjest Skrevet 24. september 2007 #2 Skrevet 24. september 2007 Hvis det er en fin butikk, skal du gjerne ha dressbukser og en pen topp.... Hvis en helt vanlig ikke så fin butikk, gå i klær som representerer deg som person...
Meg + 2 prinsesser Skrevet 24. september 2007 #3 Skrevet 24. september 2007 Så de ringte i dag!? Juhuuuuu!
Helnøtt med spire:) Skrevet 24. september 2007 Forfatter #4 Skrevet 24. september 2007 Ja, de gjorde det. *skummelt* er andre gangs intervju:) Så begynner jeg på voksen opplæring den 24 oktober. Så håper ting ordenre seg:D
Meg + 2 prinsesser Skrevet 24. september 2007 #5 Skrevet 24. september 2007 Klart det gjør! Ting er jo i ferd med å ordne seg ser du vel! Jaja, jeg får krysse enda litt mer da;) Synes synd på samboeren i huset her, hihihi;) Masse lykke til i morgen!
Helnøtt med spire:) Skrevet 24. september 2007 Forfatter #6 Skrevet 24. september 2007 Hehe *ler* Snilt av deg! Men du får være litt tilgjengelig for samboeren din også hehe Takk for det! Blir spennende å se-! Var det 5% du skulle ha? tihi
Meg + 2 prinsesser Skrevet 24. september 2007 #7 Skrevet 24. september 2007 Var det ikke 10% vi ble enige om da? Eller, jeg ble ihvertfall ganske enig:D Hehehe:) Nå er det tid for råkken rollærne på tv2! Du får holde oss oppdatert om hvordan det gikk i morgen;) Lykke til! Det går så fint atte:))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå