Gulosten™ Skrevet 24. september 2007 #1 Skrevet 24. september 2007 Nå har jeg prøvd å spørre 100 ganger i det siste, men alle er for opptatt med å krangle om hvor teit H&A er og hvor gammel man må være for å ha barn som kan se eller ikke se ørten snørrogførti tv-serier på en gang. HVA SKJEDDE MED BABYEN???
Gjest Skrevet 24. september 2007 #2 Skrevet 24. september 2007 skjedde det noe med den da ? den er der enda den
Gulosten™ Skrevet 24. september 2007 Forfatter #3 Skrevet 24. september 2007 Hehe det var det jeg ikke visste:) Så bare fram til den episoden der hun kollapset, og hadde ombestemt seg etterpå ang. operasjonen:) Sånn er det å være sykmeldt vettu... Henger seg opp i totalt uviktige ting! Så nå også at Vålerenga hadde svart, supertakk begge to.
Vålerenga12 m/ 3 små Skrevet 24. september 2007 #4 Skrevet 24. september 2007 Jeg skrev på den forrie tråden!
Vålerenga12 m/ 3 små Skrevet 24. september 2007 #5 Skrevet 24. september 2007 Altså MIN tråd.. Rett under din står det. Spør om du vil vite mer.Var det som skjedde iallefall
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå