Pike 28 ♥alene med 2 søte små♥ Skrevet 24. september 2007 #1 Skrevet 24. september 2007 Var til innvendig UL hos gyn i dag også, og det er ikke snakk om at eggstokkene mine vil modnes så jeg kan få EL! Nå er jeg 3 uker ut i syklusen og jeg har gått på trippel pergokur... Livet er så urettferdig!!! :-(
*stjerneklar med GULLSTJERNE* Skrevet 24. september 2007 #2 Skrevet 24. september 2007 Huff.. Jeg vil bare sende deg en klem! Du har en fra før, så du kan helt sikkert bli gravid igjen. Sikkert kroppen som er litt i ulage. Det kommer til å skje når som helst, prøv å tenke på det.. Lykke til vennen.
Tryne_ nr.3 på vei Skrevet 24. september 2007 #3 Skrevet 24. september 2007 Jeg sjønner deg så ufattelig godt. Jeg kjenner en som ALDRI fikk EL, men da hun slanket seg kom EL for første gang etter 4 år med prøving. Så jeg lurer egentlig på om du er overvektig?? For det kan kanskje være at det kan være med på hjelpe deg. Ellers vil jeg anbefale akuounktur eller soneterapi elelr noe. Ingenting må være uprøvd
Pike 28 ♥alene med 2 søte små♥ Skrevet 24. september 2007 Forfatter #4 Skrevet 24. september 2007 Har prøvd akupunktur, men det funket ikke, og årssaken til at jeg ikke får EL er pcos, så hadde overvekten min vært årsaken til at jeg ikke får EL, hadde legen eller gyn sagt ifra... Men takk for tips!
Tryne_ nr.3 på vei Skrevet 24. september 2007 #5 Skrevet 24. september 2007 Hun som jeg kjenner har også PCOS, tror ikke legen hadde sagt noe til henne heller. Men hun bestemmte seg for å prøve, hun har hatt flere EL etter dette, problemet deres er også at mannen har dårlig sædkvalitet. Tenkte jeg berre skulle si det. Det du nå går gjennom er så ufattelig tøfft, det går ikke an å sette seg inn i hvordan det er. Jeg har opplevd noe lignende, så jeg vet du ikke har det lett
balle og solo Skrevet 24. september 2007 #6 Skrevet 24. september 2007 Det er en tøff situasjon du er i nå, og det føles så urettferdig! Vet hvordan du har det....... Eneste råd jeg kan gi, er at vis du er overvekktig så kan det hjelpe masse å slanke seg! Har gjort det selv og funka. kjenner også folk med pcos som slanket seg og som fikk el etter slankinga. Det er absolut verdt et forsøk, midt oppi alt det andre som blir forsøkt... ;-) .Lykke til!!!
Pike 28 ♥alene med 2 søte små♥ Skrevet 24. september 2007 Forfatter #7 Skrevet 24. september 2007 Ja, det er jo det jeg trengte å høre nå... Ja ja, dere er ikke de eneste som ber meg om å slanke meg... Ja, jeg vet jeg er hårsår nå... Er bare så lei og deppa nå...
balle og solo Skrevet 24. september 2007 #8 Skrevet 24. september 2007 ikke meningen å gjøre deg mer deppa, bare å gi deg et håp, om at det kan faktisk være noe du kan gjøre med det selv... men øsnker deg masse lykke til og håper dere får full klaff snart
Pike 28 ♥alene med 2 søte små♥ Skrevet 24. september 2007 Forfatter #9 Skrevet 24. september 2007 For sent... Men av pcos får jeg et veldig søtsug og jeg sliter veldig med å gå ned i vekt, men samma det...
dollypopp *tvillinggravid* Skrevet 24. september 2007 #10 Skrevet 24. september 2007 Hei vennen!! synes det er så utrolig trist at du har det sånn! er noe annet for oss som kan prøve mnd på mnd,dere har jo ikke den muligheten. jeg har verken noen gode råd eller trøstende ord å komme med. vil bare si at jeg skjønner godt at du er kjempr frustrert og nå håper jeg virkelig at den fuckings el kommer løpende snart. klem fra meg
Ladybug~N&E Skrevet 25. september 2007 #11 Skrevet 25. september 2007 hei du!! jeg har pco og jeg sleit i 5år før jeg blei gravid første gang! ville bare si at man ikke nødvendigvis trenger å slanke seg i den forstand at man skal gå ned 20kilo for å bli gravid! jeg sleit med eggløsninga mi helt frem til april/mai i fjor. det som endelig gjorde at det løste seg for meg var en liten kostholdsendring som gjorde at jeg gikk litt ned i vekt. mulig det var selve kostholdet som gjorde susen, for vekttapet var minimalt. kun 4kilo. mitt tips: reduser litt på karbohydratinntaket. det værste jeg vet er å slanke meg så det lot jeg være med. jeg reduserte det bare såpass at jeg følte dette var noe jeg kunne leve med og ikke gikk glipp av noe. verd et forsøk!!!! å lete etter slankemotivasjonen sin (min motivasjon og jeg lekte gjemsel og jeg har fremdeles ikke funnet den...) når man er frustrert over å ikke bli gravid fordi man vet man burde ta av noen kilo er nyttesløst. man vet man burde men man klarer ikke. helt forståelig!!! så... fortsett å spre beina du men bytt ut brødskiva med rugsprø så kan det jo hende at det ikke skal mange smellene til før spiren sitter igjen;) lykke til!!!
Tryne_ nr.3 på vei Skrevet 25. september 2007 #12 Skrevet 25. september 2007 Det var ikke meningen å såre deg i det hele tatt, å jeg regner vel med at det er mange som har sagt det til deg allerede, så unskyld... Men noe du kan prøve er å kutte ut hvetemel. mannen min fikk melk og hvetemel allergi i sommer. Etter at jeg sluttet å bruke hvetemel i sauser og baking, samt at vi kjøpte speltbrød som ikke var hvetemel i, så har han tatt av 8 kg på 2 mnd. Det er berre å bruke spelt i stede for hvete, å jeg har hørt flere på samme måte. Dette er ikke mye kav heller, det er jo berre til å bytte mel.
Dotten Skrevet 25. september 2007 #13 Skrevet 25. september 2007 Vil bare sende deg en klem jeg også Ønsker deg masse lykke til, og håper det ordner seg.... Ordner seg alltid for snille piker vet du Klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå