Gjest Skrevet 24. september 2007 #1 Skrevet 24. september 2007 :-) Bare lurer litt hva dere andre skal ha. Så litt på brio sin idag, men har ikke peiling på hvem vi skal ha.
mammamia<3 Skrevet 24. september 2007 #2 Skrevet 24. september 2007 Vihar kjøpt Akta Graco sin med base :-)
Gjest Skrevet 24. september 2007 #3 Skrevet 24. september 2007 Er spent på hvordan det nye sete til HTS Besafe Izi Sleep med isofix ser ut... venter på at det skal komme i butikken. Noen som har sett det?
stinen ♀ ♂ ♂ Skrevet 25. september 2007 #5 Skrevet 25. september 2007 Vi har kjøpt graco sin logico s. Den har 5-punktssele, skygge man kan stille på og base:o)
Suss@ med 3 gutter Skrevet 25. september 2007 #6 Skrevet 25. september 2007 Vi har kjøpt Maxi Cosi med base:) den er med skyggehette, og ekstra puter for de nyfødte:)
Shandra - fødeklar Skrevet 25. september 2007 #7 Skrevet 25. september 2007 Går det an å stille inn på disse stolene med base slik at babyen ikke sitter rett opp og ned?
Suss@ med 3 gutter Skrevet 25. september 2007 #9 Skrevet 25. september 2007 Shandra dette er bebi seter som er beregnet på barn fra 0-12 mnd, det er ikke de setene de sitter i, men de ligger:)
Gjest Skrevet 25. september 2007 #10 Skrevet 25. september 2007 Vi har kjøpt Maxi Cosi Cabriofix med iso fix base. Og til en over her : Det kommer ikke noen ny HTS izi sleep stol, men en base som har iso fix feste. De gamle stolene passer på denne basen.
mrss83 Skrevet 25. september 2007 #11 Skrevet 25. september 2007 Jeg har kikket litt på disse man kan leie hos if.... jeg har en del forsikringer der og ¨får det for 72 kr mnd. og får beholde det 3. setet. Men har ikke bestemt meg helt ennå. Noen som har prøvd dette?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå