♡prins07 Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ prinsesse08♡ Skrevet 24. september 2007 #1 Skrevet 24. september 2007 Gullet gråter og gråter! Andre gangen i dag! Har prøvd sukkervann osv osv, ingenting virker! Han er fem måneder, og langt over sin normale sovetid..... Hva skal jeg gjøre?????????
Anonym bruker Skrevet 24. september 2007 #2 Skrevet 24. september 2007 Hvorfor gråter han? Er det tenner eller? Gi en stikkpille hvis du ser at han har vondt!
Crazy mama Skrevet 24. september 2007 #3 Skrevet 24. september 2007 Begynner han å få tenner? Jenta mi holder på med hjørnetennene nå, så i kveld har vi hatt det gående også. Har måttet ammet henne i søvn nå. Har du dentinox så prøv det. Eller gi han pupp i senga liggende under dyna sammen med deg.
Anonym bruker Skrevet 24. september 2007 #4 Skrevet 24. september 2007 Gråter han mest når du legger han ned? Ørebetennelse kanskje eller tenner? Ville gitt han en smertestillende og sett om det hjalp jeg
♡prins07 Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ prinsesse08♡ Skrevet 24. september 2007 Forfatter #5 Skrevet 24. september 2007 Vi har akkurat smurt på dentinox.. Men gråter gjør han likevel.. Tidligere i dag fikk han havregrøt med ris og hvete, fikk kjempevondt i magen av den (tror jeg).. Men har jo ikke gjort noe annerledes enn vanlig i kveld, og kan ikke forstå at han skulle fått reaksjon på den grøten han er vant til... Han får alltid maisgrøt til kvelds.. Har litt lite pupp til ham jeg da, men kanskje jeg skal prøve det likevel? Han har fått to tenner tidligere, og han var ganske plaget da, så håper det ikke er det igjen!
manonym Skrevet 24. september 2007 #6 Skrevet 24. september 2007 Om det er magen så sier de at de trekker beina opp mot magen, eller spenner seg i bro. Er det tenner så vil han sikkert bite på hånda/fingrene. Er det ørene så skriker han når han suger, eller du legger han ned. Gi Paracet om du har prøvd alt annet, bedre det enn at han har kjempe vondt!
♡prins07 Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ prinsesse08♡ Skrevet 24. september 2007 Forfatter #7 Skrevet 24. september 2007 Ja, er når vi legger ham ned, men også i armene våre... Tror vi skal gi smertestillende... Stakkars lille gullet vårt! Alt de skal slite med de små søte...
♡prins07 Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ prinsesse08♡ Skrevet 24. september 2007 Forfatter #8 Skrevet 24. september 2007 Nå ble det pinex og amming til søvn... Håper han fortsetter å sove nå da.. På stellebordet var han i kjempeform, men hadde et par sprutgulper.. Så ny nattdress, ny bleie og pinex ble det på ham der.. Men så kom vi inn på soverommet, og da var det på'an igjen... Tror nok det var overtrøtt han var da, så amming til han sovna funka utrolig nok, selv om jeg ikke har mange dråpene med melk..
Herkules Skrevet 24. september 2007 #9 Skrevet 24. september 2007 Så bra han sover nå da. Vår gutt har hatt to perioder med masse gråt uten at jeg klarte å trøste noe særlig Den ene gangen var han ca 5 mndr og jeg vet ikke helt hva som plaget han den dag i dag. Jeg måtte bare bysse og puppe . Bar ham mye i sjal så sov han i allefall. Senere når han var rundt 9 mndr eller noe så hadde vi en ny runde, denne gangen er jeg sikker på at han reagerte på melk (ikke mm) Det er ikke alltid vi klarer å lokalisere vondten desverre .. Håper han sover nå
♡prins07 Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ prinsesse08♡ Skrevet 25. september 2007 Forfatter #10 Skrevet 25. september 2007 Gjett hvem som hadde fått tann nr 3 i dag?? Var sikker på at de neste som skulle komme skulle komme oppe, men neida, denne herremannen ville ha et par til nede først han... Nøyaktig en mnd etter at tann nr 1 dukka opp, merkelig:) Så vi får oss nok noen rotekvelder og dager frem til nr 4 er fremme tenker jeg... Godt å vite hva som plager skatten!! Tusen takk for alle svar! Spesielt det med smertestillende.. La ham på puppen etter å ha smurt dentinox og gitt smertestillende, og da sov gutten fra 23 i går kveld til kl 930 i dag tidlig!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå