Gå til innhold

Chick26 og Turbotrollet

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heia snuppene:-)

Er det slik at dere ikke har fått positiv EL test ennå? eller har jeg misforstått???

Turbo:Hvordan går det med akupunkturen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei nemo igjen=)

Jeg har ikke fått pos test men begynte nok testingen for sent.. hadde det sikkert fredag... så det gjenstår om en uke å se..=)

Føler du noe du da?

Skrevet

Hei Nemo!

Nei, har ikke fått positiv el-test ennå. Forrige pp fikk jeg positiv på dag 16, men da gikk jeg jo på pergo. Har pleid å få positiv på dag 17 og 18 de gangene jeg har testet. Håper bare ikke dette blir en 70 dager syklus da... *sukk*

Gyn sa jo at pergo skal virke i 2 mnd, så da håper jeg jo syklusen blir tilnærmet lik normal.

Men er tom for tester og gidder ikke betale nesten 300 kr for en pakke el-tester på apoteket! Da får vi heller bare kjøre på i senga :)

Har gitt beskjed til mannen min at her blir det kos hver dag til mensen kommer :) Hehe...

Enn du da Nemo? Fått positiv el-test? Jo, du fikk det tidligere enn forventet du? Gjorde du ikke?

Skrevet

Fikk positiv 1 eller 2 dager tidligere enn normalt ja. Og 5 dager før babyverden mener jeg hadde EL. Er jo greit det og, men er veldig glad for at jeg testet og ikke stolte på babyverden.

Har du pausemnd på pergo nå eller? og hvordan går det med akupunkturen?

Skrevet

Ja, pausemnd med Pergo nå ja. Akupunkturen går bra. Vært der to ganger og skal tilbake neste torsdag. En behandling i uka.

Får bare håpe ikke syklusen tuller alt for mye denne gangen da...

Skrevet

Står til med jentene??? Chick i full gang med daglig testing?? Hehe... Nemo tar det litt roligere eller?

Har funnet ut at jeg kanskje skal prøve å tempe i noen dager for å se om det blir noe forskjell i temp. Bare sånn i mangel på el-tester :) Har aldri pleid å tempe fast, men før el ligger jeg vanligvis rett over 36 grader og eller el opp mot 37 grader. Så da får vi se hvor lenge jeg klarer det :) Var 36.38 idag tidlig da :)

Kanskje jeg bør skrive det ne... det var lurt :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...