Gå til innhold

hvor ble det av sexlysten?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er i min niende uke nå og må innrømme att jeg ikke har hatt sex mer enn kanskje en gang i uken den siste mnd. Og det er bare en kjapp en for jeg er så nervøs for att noe skal gå galt....

Men lysten på sex er også borte... er ikke fristet til å hjelpe megselv engang..

stakkars mammen min..han blir jo helt fortvilet og ser for seg det absolutt verste fremover..

Hva skjer?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Slapp av! :) Helt normalt!

Jeg hadde ikke lyst i det hele tatt omtrent de første 3 månedene, men så kom det et skikkelig oppsving kan man si! ;) Og da hadde vi det helt fantastisk sammen. Nå er jeg i uke 30 og lysten er sånn der... Opp og ned. Svinger fra dag til dag.

Så bare ta det med ro du! Sexlivet er nok ikke helt dødt. Bare vent!

• 2 uker senere...
Skrevet

du er ikke alene... jeg mista sex lysten min da jeg var 12 uker på vei... den er helt borte og nå er jeg 22+5.. samboeren min takler det greit, han får sånn en gang hver andre uke...noen ganger fler... stakkars...

• 3 uker senere...
Skrevet

Godt å høre at andre er i samme situasjon! Jeg syns synd på sambo som sikkert tror han ble utnyttet masse i prøvetiden... Lysten er der bare ikke... Er som oftest stuptrøtt når kvelden kommer, og har hatt "morgenkvalme" på kveldene i stedenfor om morgenen...

Godt å høre at dette mest sannsynlig snur snart... håper virkelig det!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...