fleXibel Skrevet 24. september 2007 #1 Skrevet 24. september 2007 Fornøyd med nicket mitt nå el?? he he Syntes jeg måtte endre det...begynnte å tenke på at ei begyner å tenke på en gris hver gang hun ser nicket mitt, så jeg måtte endre og håpe hun ser for seg noe annet denne gang.. he he
fleXibel Skrevet 24. september 2007 Forfatter #2 Skrevet 24. september 2007 Spider-dytt Spider-dytt Jeg gir denne tråden en spider-dytt kan den hoppe fra web til web...?? nei det kan den ikke fordi det er en tråd..
Vålerenga12 m/ 3 små Skrevet 24. september 2007 #3 Skrevet 24. september 2007 Hehehe, kommer ALDRI til å glemme den derre dumme dritt-spiderpig-greiene uansett hva du prøver på! Og når du i tillegg sier at du har forandra nicket.. Da går det aldri! *hrmf*
fleXibel Skrevet 24. september 2007 Forfatter #4 Skrevet 24. september 2007 He he innrømm det ... du lik spiddy pittelitt da HE he Hva med nicket...ser du fortsatt en gris?? he he
Vålerenga12 m/ 3 små Skrevet 24. september 2007 #5 Skrevet 24. september 2007 Nei, jeg hater spider, jeg hater deg og jeg hater barnefaren som måtte vise meg det i utg.punktet! Ser alltid en gris i det du skriver uansett!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå